beantwoord

Facturen worden afgeschreven, welke adressen horen erbij?

• 6 december 2019
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedemiddag,

Telfort incaseert regelmatig facturen van volgende klant nummers; 1001910064, 1001905800, 1001947071, 1001156335, 10015834. Ik wil alle facturen van deze klantnummers in onze administatie inboeken, maar het lukt niet, omdat ik weet niet welke adres dat betreft. 

Kunnen jullie ons helpen.

Admin: bericht met reacties afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

icon

Beste antwoord door JanD 6 december 2019, 16:14

Hallo @irina.ivanova , dan even bellen met 0900 9596 of Twitteren of Facebooken.

Maar als je niet de eigenaar bent van de betreffende accounts zul je ze waarschijnlijk niet krijgen i.v.m. de privacy en zul je de betreffende eigenaren van de facturen er op aan moeten spreken.

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @irina.ivanova , heb je wèl de facturen bij de hand, daar staan de NAW-gegevens op van de klant.

Als je alleen van de bankincasso's uitgaat is het inderdaad niet zichtbaar.

Nee, ik geen facturen. Om die dowloden moet ik profiel aanmaken. Maar dat lukt niet zonder het adres

Hallo @irina.ivanova , dan even bellen met 0900 9596 of Twitteren of Facebooken.

Maar als je niet de eigenaar bent van de betreffende accounts zul je ze waarschijnlijk niet krijgen i.v.m. de privacy en zul je de betreffende eigenaren van de facturen er op aan moeten spreken.

Reageer