beantwoord

Facturen vanaf januari t/m december 2017

• 17 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 164 keer bekeken

Hoi,

Ik wil graag alle facturen van 2017 opvragen, maar in 'mijn telfort' kom ik niet verder dan 12 maanden terug. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Hartelijke groet,

Jeroen
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 augustus 2018, 20:22

Hoi Jeroen0302, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag facturen ontvangt. Mijn Telfort gaat inderdaad maar tot 12 maanden terug. Om welke dienst gaat het? Mobiel of Thuis? Nu wil ik graag kijken of ik wat voor je kan betekenen. Zou je daarvoor jouw profiel willen opvullen met naam van de contractant, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste vier cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Als je jouw profiel hebt bijgewerkt, wil je dan in dit topic een reactie achterlaten? Dan ga ik daarna voor je aan de slag.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Jeroen0302, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag facturen ontvangt. Mijn Telfort gaat inderdaad maar tot 12 maanden terug. Om welke dienst gaat het? Mobiel of Thuis? Nu wil ik graag kijken of ik wat voor je kan betekenen. Zou je daarvoor jouw profiel willen opvullen met naam van de contractant, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste vier cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Als je jouw profiel hebt bijgewerkt, wil je dan in dit topic een reactie achterlaten? Dan ga ik daarna voor je aan de slag.
Hoi Bart,

Het gaat om mijn mobiel abonnement. Ik ga mijn profiel nu aanpassen.

Dank je wel alvast,

Jeroen
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt Jeroen. Ik heb de facturen via verschillende wegen gestuurd. Heb je ze allemaal ontvangen?

Reageer