beantwoord

Facturen van abonnement uit 2011

• 21 maart 2020
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Hi,

ik had een paar jaar terug een abonnement van telfort. Ik zou graag alle facturen willen hebben. Het is van 2011. Zou het nog terug te gevonden kunnen worden?

groet,

xaviera saldi

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 26 maart 2020, 09:04

Hallo @Xaviera1., welkom op het Telfort forum. Of we de facturen van 9 jaar geleden nog kunnen terugvinden durf ik niet te zeggen, maar ik kan voor je op zoek gaan. Daarvoor ben ik net als jimny benieuwd wat voor abonnement het ging, zou je dat kunnen vertellen? Als je daarnaast ook je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en (als het om een mobiel abonnement ging) het bewuste 06-nummer op je forumprofiel kunt invullen heb ik de benodigde gegevens om te gaan zoeken. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Mobiel of Internet facturen, durf niet te zeggen of dat nog lukt

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Xaviera1., welkom op het Telfort forum. Of we de facturen van 9 jaar geleden nog kunnen terugvinden durf ik niet te zeggen, maar ik kan voor je op zoek gaan. Daarvoor ben ik net als jimny benieuwd wat voor abonnement het ging, zou je dat kunnen vertellen? Als je daarnaast ook je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en (als het om een mobiel abonnement ging) het bewuste 06-nummer op je forumprofiel kunt invullen heb ik de benodigde gegevens om te gaan zoeken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Xaviera1., we hebben geen reactie meer van je gezien. Is het via een andere weg gelukt om die facturen te vinden? Als we je via deze weg nog kunnen helpen weet je ons te vinden.

Reageer