beantwoord

Facturen Telfort Thuis januari t/m april 2019

• 14 april 2020
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 1

Ik zou graag de facturen van Telfort Thuis januari 2019 t/m april 2019 ontvangen. Helaas zijn deze online niet (meer) beschikbaar en is jullie klantenservice telefonisch niet te bereiken afgelopen half uur. 

icon

Beste antwoord door EHOEK 17 april 2020, 10:21

Beste Bart, 

Ik heb inmiddels via jullie klantenservice de ontbrekende facturen per mail ontvangen. Dank! 

Bekijk reactie

4 reacties

Hallo @EHOEK , het is daarom ook verstandig, iedere keer als er een factuur uitkomt, deze te downloaden, op te slaan en eventueel uit te printen.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @EHOEK, welkom hier. 

Deze kan ik wel voor je achterhalen. Ik heb hiervoor echter nog wel wat meer gegevens van je nodig. Zou je jouw Forumprofiel nog willen voorzien van naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan weet ik wanneer ik aan de slag kan. 

Reputatie 1

Beste Bart, 

Ik heb inmiddels via jullie klantenservice de ontbrekende facturen per mail ontvangen. Dank! 

Reputatie 8
Badge +12

Helemaal top! 

Mochten we toch hier nog een keer iets voor je kunnen betekenen, zien we graag weer een topic verschijnen. 

Reageer