Facturen Telfort thuis automatisch

  • 4 januari 2018
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik heb door gegeven dat jullie niet meer automatisch af kunnen schrijven en dat iik het anders betaaldt. Maar krijg weer een maiil en sms bericht binnen dat de factuur nog niet betaaldt is.
Weer wat niet goed gaat met Telfort ik heb in 1 maand sinds ik mobiel er bij heb per 1 december wel meer als 10 keer met jullie vreselijke online service gehad dat noemen jullie service.

2 reacties

Het kan zijn dat bepaalde gegevens elkaar gekruist hebben dus dat je netjes je rekening hebt betaald maar dat de verwerking net te laat was waardoor je de herinnering hebt gekregen.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi W.Klumpenaar, ik zie dat er gisteren telefonisch contact is geweest over de factuur. Is alles duidelijk? Dit is het tweede topic waar je aangeeft niet tevreden te zijn over de online service van Telfort, erg jammer om te lezen. Je kunt ook bellen als je dat prettiger vindt.

Reageer