beantwoord

Facturen per mail uitzetten

• 22 september 2019
  • 6 reacties
  • 178 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Voorheen kon ik volgens mij zelf bepalen of facturen wel of niet gemaild werden. Ik vind het geen issue om in te loggen op mijn telfort om de facturen in te zien / te downloaden. Ik word alleen wel wat moe van alle dubbele mailtjes die ik ontvang rondom de facturen die klaar staan. Ik heb mijn eigen herinneringen om facturen te downloaden, dus ik zou het enorm waarderen als we de facturen via de mail zouden kunnen uitschakelen.

Daarbij komt dat het toch automatische incasso's zijn en het meer voor archivering is en evt. naslagwerk als ik het niet eens ben met de factuur.

Ik hoor graag of dit mogelijk is.

Gr. Jos
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 2 oktober 2019, 08:59

Welkom terug @Jos_forum, vakantie is altijd lekker! Heb je een mooie tijd gehad?
Met de gegevens in je profiel heb ik het abonnement gevonden en bij dit abonnement staat de factuur per mail inderdaad aan. Die heb ik nu voor je uitgezet. Het kan zijn dat er nog een laatste factuur via die weg komt, daarna zal dat niet meer gebeuren 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Jos_forum , KPN is momenteel een proef aan het houden of heeft gehouden met het stoppen van melden van een factuur per e-mail, zodat je alleen nog via MijnKPN inzage in je factuur had/hebt, nadat je factuur reeds geïncasseerd is.
Telfort zal dit niet meer aan gaan passen in verband met de overgang naar KPN.
En bij KPN is het nog niet zeker of die proef doorgezet wordt naar een definitief.
Kijk maar eens op het KPN-forum. Ontzettend veel reacties van klanten, negatief en positief i.v.m. de gebrekkige communicatie naar de klanten toe, dit slaat dus op de negatieve reacties.
De facturen per post kan webcare voor je stopzetten.
Het melden en de factuur per mail kan niet gestopt.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Jos_forum, welkom op het forum. Ik wil met je meekijken naar die mailtjes, 2 berichten over de factuur is een beetje overdreven inderdaad. Zou je jouw forumprofiel kunnen aanvullen met het bewuste 06-nummer, de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie")? Het adres staat er al zo te zien, die kan je laten staan. Als je daarna hieronder reageert weet ik dat ik voor je aan de slag kan.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Jos_forum, ik heb nog geen reactie van je gezien, ook op je profiel zie ik de gevraagde gegevens nog niet staan. Als ik hierin nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag van je.
Reputatie 1
Hallo @Jasper - Telfort
Inmiddels heb ik de gegevens aangevuld, ik was op vakantie en daardoor had ik even geen mogelijkheid om te reageren.
Reputatie 8
Badge +11
Welkom terug @Jos_forum, vakantie is altijd lekker! Heb je een mooie tijd gehad?
Met de gegevens in je profiel heb ik het abonnement gevonden en bij dit abonnement staat de factuur per mail inderdaad aan. Die heb ik nu voor je uitgezet. Het kan zijn dat er nog een laatste factuur via die weg komt, daarna zal dat niet meer gebeuren 🙂

Reageer