beantwoord

Facturen over 2019

• 30 maart 2020
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Hallo webcare,

Ook ik zoek naar mijn facturen over 2019. De website en app willen meteen linken naar KPN, maar daar hebben we voor dit doel niet veel aan.

Groet, Annie

PS: Misschien is het een idee de facturen overhet vorig boekjaar standaard aan te bieden tot het moment waarop de meeste mensen hun belastingaangifte doen. Mooier nog als je ze in 1 muisklik zou kunnen downloaden, zoals het financieel jaaroverzicht bij de bank.

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja 3 april 2020, 11:52

Dag @AnnieMobiel. Van harte welkom hier. Ik lees dat je graag je Telfort Mobiel facturen van 2019 wilt ontvangen. Je suggestie is natuurlijk heel begrijpelijk, maar ik verwacht niet dat dit iets is wat onze developers gaan meenemen onder andere om de redenen die @JanD noemt. Na de overgang naar KPN kan je jouw 'oude' facturen van Telfort bekijken via MijnKPN. Daar zou je in ieder geval de facturen van de afgelopen 12 maanden moeten kunnen downloaden. De overige facturen kan ik je uiteraard toesturen per e-mail. Zou je nog wel je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als dit is gedaan.

Een tip: alle informatie rondom de overgang van Telfort Mobiel naar KPN Mobiel vind je in het topic: Telfort mobiel wordt KPN.

Bekijk reactie

5 reacties

Hallo @AnnieMobiel 

PS: Misschien is het een idee de facturen over het vorig boekjaar standaard aan te bieden tot het moment waarop de meeste mensen hun belastingaangifte doen. Mooier nog als je ze in 1 muisklik zou kunnen downloaden, zoals het financieel jaaroverzicht bij de bank

Misschien is het een idee dat de klanten hun facturen gewoon downloaden en op hun eigen computer bewaren en waar nodig uitprinten.

Waarom de bal bij de provider leggen, terwijl het hun (de klanten dus) eigen verantwoordelijkheid is.

Bovenstaande geldt zeker voor de zakelijke klanten en voor de particulier ook niet onverstandig.

Zelf download ik als particulier alle belangrijke documenten en print deze tevens uit en bewaar deze maximaal 5 jaar in ordners zodat ik altijd weer ergens op terug kan vallen indien nodig.

Maar ja, ik ben dan ook een gepensioneerd financieel administrateur, dat scheelt misschien ook.:sunglasses:

Hoi Jan,

1. Ik zie er geen probleem in de bestanden 1 voor 1 handmatig te downloaden zoals ik in voorgaande jaren deed, maar dat kan niet meer. Alles is gelinkt aan KPN maar de overzichten daarvan gaan hoogstens terug tot januari. Op de telfort-wegsite en in de app kom je in een loopje. De alles-in-1-abonnementen kunnen bovendien nog niet gekoppeld worden aan KPN. 
  2. Een jaaroverzicht lijkt mij vrij makkelijk te realiseren met een goed geautomatiseerd systeem, en het zou een mooie service zijn.
  3. Ongevraagd advies is niet nodig.

Hallo @AnnieMobiel , ik geef toch even ongevraagd advies:

iedere maand krijg je van KPN/Telfort 1 of 2 meldingen dat er een mobiele en/of thuis factuur klaar staat, als je die meteen downloadt en bewaart op je eigen computer is het klaar, dat werkt nog steeds.

Reputatie 8
Badge +10

Dag @AnnieMobiel. Van harte welkom hier. Ik lees dat je graag je Telfort Mobiel facturen van 2019 wilt ontvangen. Je suggestie is natuurlijk heel begrijpelijk, maar ik verwacht niet dat dit iets is wat onze developers gaan meenemen onder andere om de redenen die @JanD noemt. Na de overgang naar KPN kan je jouw 'oude' facturen van Telfort bekijken via MijnKPN. Daar zou je in ieder geval de facturen van de afgelopen 12 maanden moeten kunnen downloaden. De overige facturen kan ik je uiteraard toesturen per e-mail. Zou je nog wel je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als dit is gedaan.

Een tip: alle informatie rondom de overgang van Telfort Mobiel naar KPN Mobiel vind je in het topic: Telfort mobiel wordt KPN.

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @AnnieMobiel. Ik zie dat ik geen reactie meer heb gekregen. Ik ga er daarom van uit dat je de facturen inmiddels via een andere weg hebt ontvangen/gedownload. Als ik toch nog iets voor je kan doen, dan lees ik het graag.

Reageer