beantwoord

Facturen ouder dan 1 jaar (Telfort Mobiel)

• 5 juli 2016
  • 21 reacties
  • 1122 keer bekeken

Op Mijn Telfort kan ik de facturen downloaden van de periode 07-2015 t/m 06-2016. Wat ik nodig heb, zijn de facturen over de periode 01-2015 t/m 06-2015. Bestaat er een mogelijkheid om deze op een andere manier in te zien of te ontvangen?
icon

Beste antwoord door Michael 6 juli 2016, 20:29

Hi Angelika!

Welkom!

Je kunt tot 12 maanden terug de facturen inzien in Mijn Telfort. Indien je oudere facturen wilt hebben, dan kunnen deze handmatig worden toegestuurd. Als je mij jouw 06-nummer toestuurt in een privébericht, dan zorg ik ervoor dat dit zo snel mogelijk in orde komt.

Meer informatie over facturen vind je vanzelfsprekend op onze website.

Alvast bedankt voor je reactie.
Bekijk reactie

21 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Mooi dat je de facturen hebt ontvangen, @ku1001967175. Ik durf je zo niet te vertellen waarom de bedrag niet zichtbaar zijn als je de bestanden opent met een Linux PDF-lezer. In ieder geval fijn dat het wel lukt via de browser. 👍🏼
Bedankt Natasja, ik heb de facturen ontvangen. De bedragen zijn echter niet zichtbaar als ik de bestanden open in een Linux PDF-lezer, maar online (of in de webbrowser) zijn ze wel leesbaar.
Reputatie 7
Badge +9
Waarvoor dank, @ku1001967175. Ik heb je zojuist de facturen gemaild. Kan je mij nog even laten weten of je deze in goede orde hebt ontvangen? ☺
Bedankt Natasja, ik heb de gegevens waar je om vroeg zojuist aangevuld in mijn profiel.
Gr, camiel
Reputatie 7
Badge +9
Dag @ku1001967175. Dit maak ik graag voor je in orde. Daar heb ik nog wel iets meer informatie voor nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.
Goedemorgen, ik zou ook graag oudere facturen willen opvragen. Reden hiervoor is een late aangifte inkomstenbelasting. Het gaat om de periode 1 jan 2017 t/m 31 maart 2018, dus heel 2017 en 1e kwartaal 2018. Alvast hartelijk dank.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Jannie0150. Ik heb je privébericht ontvangen. Fijn om te lezen dat je de facturen in goede orde hebt ontvangen. ☺
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Jannie0150. Welkom hier op het Forum. De facturen van 2017 kun je niet zelf downloaden. Je kunt in Mijn Telfort de facturen van de laatste 12 maanden bekijken. Ik heb je daarom zojuist de facturen per e-mail toegestuurd. Laat je weten of je deze in goede orde hebt ontvangen?
Ik zou graag mijn facturen van 2017 downloaden. Hoe kan ik daar bij komen?
Reputatie 4
Badge +10
Hi Badootje, je kunt inderdaad het beste in vervolg je nieuwe factuur zelf downloaden. Heb je de facturen al op een andere manier ontvangen? Zo niet, dan ontvang ik graag in een privébericht je voorletters en achternaam, postcode en huisnummer, e-mailadres en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Dan mail ik je de facturen 🙂.
Reputatie 8
Badge +17
Ik probeer de facturen van 2017 te downloaden(mobiel) voor de belastingaangifte maar zie de facturen van juni 2017 tot en met december 2017 er niet bij staan. Zou ik die ook opgestuurd kunnen krijgen? Ook die van januari en februari 2017.

Facturen kun je altijd gratis downloaden via je mijn Telfort account voor mobiel tot 6 maanden terug daarmee haal je de wind een beetje uit de zeilen van de klantenservice
Ik probeer de facturen van 2017 te downloaden(mobiel) voor de belastingaangifte maar zie de facturen van juni 2017 tot en met december 2017 er niet bij staan. Zou ik die ook opgestuurd kunnen krijgen? Ook die van januari en februari 2017.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Rutger, kun je in een privébericht je voorletters en achternaam, je e-mailadres, postcode en huisnummer en de laatste cijfers van de IBAN sturen? Dan kan ik je de facturen van januari t/m maart 2017 sturen 😳. Trouwens, om een volgende keer niet weer oudere facturen op te hoeven vragen kun je het beste nieuwe facturen direct opslaan.
Op Mijn Telfort kan ik nu (april 2018) tot een jaar terug de facturen tot en met april 2017 terugvinden. Ik heb echter ook de facturen over de maanden jan. t/m maart 2017 nodig (dus de facturen die gaan over die maanden 01-2017 t/m 03-2017, meestal gedateerd op 23e van de maand ervoor). Gaat om internet en interactieve tv. Kan iemand van Telfort mij daaraan helpen? Dank Rutger
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Mariek, welkom op het forum. Wil je die ontvangen van je mobiele telefoon of je vaste aansluiting? Als je je adresgegevens, naam van de contractant, je e-mailadres en je mobiele nummer toestuurt in een privébericht dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.
Hallo, ook ik heb oudere facturen nodig van 2016. Hoe kan ik deze opvragen?
Hi Michael,
Hi,

Ook ik heb de factuur voor 'Thuis' (Internet en Interactieve TV) nodig van december 2015 (over de periode januari 2016) voor een declaratie van mijn internetverbinding bij mijn werkgever.

Kunnen jullie mij de factuur van december 2015 toesturen?

M.v.g
Reputatie 1
Hi Michael,

Ik heb de factuur voor 'Thuis' (Internet en Interactieve TV) nodig van december 2015 (over de periode januari 2016) voor een declaratie van mijn internetverbinding bij mijn werkgever. Echter kan ik in Mijn Telfort slechts 12 maanden terugkijken tot de factuur van januari 2016 (over de periode februari 2016).

Is het mogelijk om de factuur van december 2015 te ontvangen?

M.v.g
B0s
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Strijb,

Bedankt voor je uiting.

Ik heb zojuist een reactie gegeven in het privévenster. Wil je daar eens naar kijken?

Dank je wel.
Dag,

Graag zou ik de facturen van 2015 ontvangen.

Groet,
Reputatie 8
Badge +2
Hi Angelika!

Welkom!

Je kunt tot 12 maanden terug de facturen inzien in Mijn Telfort. Indien je oudere facturen wilt hebben, dan kunnen deze handmatig worden toegestuurd. Als je mij jouw 06-nummer toestuurt in een privébericht, dan zorg ik ervoor dat dit zo snel mogelijk in orde komt.

Meer informatie over facturen vind je vanzelfsprekend op onze website.

Alvast bedankt voor je reactie.

Reageer