beantwoord

Facturen ontvangen terwijl ik abbonnement heb geannuleerd

  • 1 juni 2018
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik had een DSL Internet + Interactieve TV pakket met ingangsdatum 18 mei 2018 aangeschaft, echter bleek dat het helaas niet werkte op mijn adres en dat mijn verhuurder/huisbaas al internet had geregeld. Ik heb dus toen telfort gebeld en begreep dat ik het pakket moest terugsturen en het abonnement gratis geannuleerd kon worden.

Nu heb ik toch een factuur ontvangen, hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 juni 2018, 20:46

Hoi Ruben van Dijk, welkom op het forum. Nu begrijp ik dat je jouw abonnement moet opzeggen omdat je huisbaas al iets geregeld heeft. Nu zie ik dat er inderdaad contact is geweest en dat er een opzegging geregeld zou worden. Maar nu heb je toch een factuur. Ik heb even gekeken en helaas staat de opzegging er nog niet in. Mijn excuses. Ik wil je aanraden om jouw nummer op http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php achter te laten. Mijn collega zal je dan bellen om het voor je in orde te maken.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Ruben van Dijk, welkom op het forum. Nu begrijp ik dat je jouw abonnement moet opzeggen omdat je huisbaas al iets geregeld heeft. Nu zie ik dat er inderdaad contact is geweest en dat er een opzegging geregeld zou worden. Maar nu heb je toch een factuur. Ik heb even gekeken en helaas staat de opzegging er nog niet in. Mijn excuses. Ik wil je aanraden om jouw nummer op http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php achter te laten. Mijn collega zal je dan bellen om het voor je in orde te maken.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Ruben,

Net zag ik in het systeem dat de vergoedingen in orde zijn gekomen en dat het goed is gegaan met het annuleren van je abonnement. Laat je het ons weten als er nog iets is wat we voor je kunnen doen?

Reageer