beantwoord

Facturen niet te zien in Mijn Telfort. Alleen rood kruis.

hansvg2741
Ik kan helaas geen facturen downloaden. Er staat alleen een rood kruis op het scherm en bij historie staan er helemaal geen facturen. Ik heb de facturen van de maanden april t/m juni 2017 met spoed nodig.
icon

Beste antwoord door Wieger - Telfort 17 juli 2017, 13:43

Hoi hansvg2741, welkom op het forum. Lastig dat je je facturen niet kan bekijken. Dit is helaas een bekend probleem. In dit topic melden wij alle bekende problemen met Mijn Telfort. Dit is er ook een van. Concreet betekent dit dat wij het probleem erkennen en dat er wordt gewerkt aan een oplossing.

Bekijk reactie

5 Reacties

jimny
Reputatie 5
Badge +2
Probeer het eens via google chrome of firefox
hansvg2741
jimny schreef:

Probeer het eens via google chrome of firefox

Jimmy, bedankt voor je reactie. Ik werk standaard met Firefox. Ook Chrome, Safari, Edge en IE geprobeerd. Met IE kom ik niet eens bij de facturen omdat IE steeds crasht?!
Wieger - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi hansvg2741, welkom op het forum. Lastig dat je je facturen niet kan bekijken. Dit is helaas een bekend probleem. In dit topic melden wij alle bekende problemen met Mijn Telfort. Dit is er ook een van. Concreet betekent dit dat wij het probleem erkennen en dat er wordt gewerkt aan een oplossing.
hansvg2741
Wieger - Telfort schreef:

:)

Bedankt voor je reactie, Wieger. Dit probleem bestaat zo te zien al lang. Ik heb de facturen dringend nodig i.v.m. omzetbelasting. Zouden jullie de facturen m.b.t. de maanden april t/m juni 2017 daarom via e-mail kunnen sturen?
Wieger - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi hansvg2741, je belasting op tijd kunnen invullen is heel belangrijk. Kan je mij via een bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen? Dan zorg ik dat je de facturen ontvangt.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)