beantwoord

Facturen mobiel 2020

  • 27 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Via het nieuwe KPN account kunnen de mobiel facturen van 2020 niet meer worden opgevraagd heb ik gemerkt.

Hoe kan ik er aan komen?  Groet John

icon

Beste antwoord door jimny 27 augustus 2020, 03:21

Daarvoor moet je echt bij Kpn zijn via 0800-0402

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Daarvoor moet je echt bij Kpn zijn via 0800-0402

Of het KPN Forum te bereiken met je KPN ID.

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15

Reputatie 8
Badge +8

Via het nieuwe KPN account kunnen de mobiel facturen van 2020 niet meer worden opgevraagd heb ik gemerkt.

Hoe kan ik er aan komen?  Groet John

Hallo @Johntelfort , dat kan alleen nog via KPN.

Ga naar MijnKPN en daar zie je je facturen.

Succes.

 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Johntelfort, welkom op het Telfort forum. Zoals je aan de bovenstaande reacties ziet kunnen we je daar hier inderdaad niet mee helpen. Op 26 januari zijn alle Telfort mobiel abonnementen overgegaan naar KPN, sindsdien is dat daardoor jouw aanspreekpunt voor mobiele vragen. Je kunt de genoemde opties gebruiken om in contact te komen met KPN, zij kunnen dan met je meekijken :slight_smile:

Voor Telfort Thuis vragen kan je hier nog wel terecht, later dit jaar zullen die abonnementen ook overgaan naar KPN.

Reageer