beantwoord

Facturen Mobiel 2019

• 2 juli 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Beste Telfort,

Op de site, app facturen over 2019 niet te vinden. Nu aan het bellen met KPN, zij hebben alleen de facturen over 2020. 

Kunt u mij de facturen over 2019 alstublieft toe sturen per mail?

belangrijk voor mijn belastingaangifte.

met vriendelijke groeten,

Sanna

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Natasja 7 juli 2020, 11:00

Dag @0617701979. Van harte welkom hier. Allereerst wil ik je adviseren je gebruikersnaam aan te passen. Je 06-nummer staat op deze manier openbaar op ons Forum. Gaat het in dit geval om je facturen van Telfort Mobiel? Alle mobiele aansluitingen zijn inmiddels overgezet naar KPN. Daardoor kan ik facturen niet meer inzien. Mijn collega's bij KPN kunnen met je meekijken. Je kunt je vraag stellen op het KPN Forum, via de chat, FacebookTwitter en telefonisch (0800-0402). Als de facturen niet in het systeem staan, kunnen die als het goed is via een achterliggende afdeling of manager worden opgevraagd.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Dag @0617701979. Van harte welkom hier. Allereerst wil ik je adviseren je gebruikersnaam aan te passen. Je 06-nummer staat op deze manier openbaar op ons Forum. Gaat het in dit geval om je facturen van Telfort Mobiel? Alle mobiele aansluitingen zijn inmiddels overgezet naar KPN. Daardoor kan ik facturen niet meer inzien. Mijn collega's bij KPN kunnen met je meekijken. Je kunt je vraag stellen op het KPN Forum, via de chat, FacebookTwitter en telefonisch (0800-0402). Als de facturen niet in het systeem staan, kunnen die als het goed is via een achterliggende afdeling of manager worden opgevraagd.

Hallo @Natasja - Telfort , een forumklant kan zijn/haar forumnaam niet zelf aanpassen, die mogelijkheid hebben toch alléén de moderatoren?

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @Natasja - Telfort , een forumklant kan zijn/haar forumnaam niet zelf aanpassen, die mogelijkheid hebben toch alléén de moderatoren?

Je hebt helemaal gelijk, @JanD. Ik was nog niet helemaal wakker, blijkbaar. :wink:  

@0600000001, heb je de facturen inmiddels kunnen bemachtigen? 

Reageer