Facturen kloppen niet, geen antwoord op mail via contactformulier

• 18 december 2014
  • 4 reacties
  • 341 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds juli 2014 gaat het verkeerd met mijn facturen. Hierover verschillende keren telefonisch contact gehad, en het zou in orde gemaakt worden. Nu sinds 4 december weer afgesloten. Weer telefonisch contact gehad, en een paar keer doorverbonden, maar er wordt steeds iets anders gezegd. 2 weken geleden maar een mail verstuurd via het contactformulier. Hierop nog steeds geen reactie. Vandaag wel een brief gekregen dat er een factuur van 312 euro betaald moet worden, en anders wordt de overeenkomst per 23 JUNI 2014 beeindigd.
Kan iemand mij hier verder mee helpen, want ik ben het nu een beetje zat, en ook niet bereikbaar.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Badge +2
@deppie

Welkom op het forum!

Mijn excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Gaat het over facturen behorende bij een mobiele of vaste aansluiting?

Daphne
Reputatie 1
@deppie

Welkom op het forum!

Mijn excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Gaat het over facturen behorende bij een mobiele of vaste aansluiting?

Daphne

Het gaat over facturen van een mobiele aansluiting.
Badge +2
@deppie,

Graag kijk ik mee. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres, een alternatief telefoonnummer en 06-nummer aan mij doorgeven.

Daphne
Reputatie 1
Ga ik sturen.
Alvast bedankt voor de snelle reactie.