beantwoord

Facturen januari en februari 2018 mobiel nasturen

• 20 januari 2019
  • 5 reacties
  • 179 keer bekeken

Graag ontvang ik per e-mail de facturen van januari en februari 2018. Deze (b)lijken niet per e-mail verstuurd te zijn, noch kan ik deze downloaden via de factuurtab na inloggen 'Mijn Telfort (Mobiel). Mogelijk houdt dit verband met een systeemwisseling bij Telfort eind februari 2018.
In mijn profiel kunt u ter verificatie de benodigde info (mobiele telefoonnummer, e-mailadres, geboortedatum, laatste 4 cijfers IBAN) vinden.
mvg,
G.H. ter Hofte
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 21 januari 2019, 14:50

Hallo meneer en mevrouw Ter Hofte, ik help jullie graag met de facturen. Voor de overzichtelijkheid heb ik jullie topics samengevoegd :)

Dank voor het invullen van jullie gegevens in de profielen. Ik heb jullie de facturen van januari en februari 2018 per e-mail toegestuurd! Laat het gerust weten als jullie nog vragen hebben.
Bekijk reactie

5 reacties

Ook ik zou graag per e-mail de facturen ontvangen van januari en februari 2018.
In mijn profiel kunt u ter verificatie de benodigde info (mobiele telefoonnummer, e-mailadres, geboortedatum, laatste 4 cijfers IBAN) vinden.
mvg,
A.M. ter Hofte

Admin: Voor efficiëntie en overzichtelijkheid heb ik jullie topics samengevoegd
Reputatie 8
Badge +7
2 accounts aanmaken met dezelfde vraag is weinig zinvol, geeft alleen maar verwarring en je wordt er niet sneller mee geholpen.
Mijn vrouw had precies dezelfde vraag voor haar eigen mobiele telefoonnummer, vandaar. Als er een ander kanaal is om deze vraag aan Telfort door te geven, dan lees ik dat ook graag.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo meneer en mevrouw Ter Hofte, ik help jullie graag met de facturen. Voor de overzichtelijkheid heb ik jullie topics samengevoegd :)

Dank voor het invullen van jullie gegevens in de profielen. Ik heb jullie de facturen van januari en februari 2018 per e-mail toegestuurd! Laat het gerust weten als jullie nog vragen hebben.

Reageer