beantwoord

Facturen 2019 opvragen

• 30 maart 2020
  • 10 reacties
  • 266 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Ik zou graag de facturen de abonnementen thuis van januari t/m maart 2019 op willen vragen omdat ze niet meer zichtbaar zijn in de app.

Bij voorbaat dank! 

Met vriendelijke groet,

Hai Hui

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 6 april 2020, 10:22

Dag @HaiHui. Ik heb je zojuist een kopie van de facturen toegestuurd. Laat je me weten of je deze in goede orde hebt ontvangen? 

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je huisnummer + postcode + klantnummer dan ziet webcare wie bent zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 1

Ik heb het geupdate in het vakje: klantnummer :)

Reputatie 8
Badge +9

Dag @HaiHui. Welkom hier. Ik stuur je de Thuis-facturen graag toe. Ik heb dan nog wel wat aanvullende informatie van je nodig. Zou je je geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN toe kunnen voegen aan je profiel? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan, dan ga ik voor je aan de slag.

Reputatie 1

Hoi @Natasja - Telfort, ik heb mijn gegevens geupdatet.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @HaiHui. Ik heb je zojuist een kopie van de facturen toegestuurd. Laat je me weten of je deze in goede orde hebt ontvangen? 

Reputatie 1

Goedenavond,

Ik heb ze ontvangen hoor, hartstikke bedankt :)

Groeten,

Hai Hui

Reputatie 8
Badge +9

Goed om te lezen, @HaiHui. Graag gedaan! :slight_smile:

Ik heb ook facturen nodig van januari t/m juni 2019, hoe kom ik daar aan?

Reputatie 8
Badge +9

Ik heb ook facturen nodig van januari t/m juni 2019, hoe kom ik daar aan?

Hallo @BibiBianci. Om welke facturen gaat het dan precies? De facturen van Telfort Thuis of die van je mobiele abonnement? Voor de facturen van je mobiele abonnement kun je nu terecht bij KPN. Dat mag via 0800-0402, via de chat of het forum. Als je de facturen van Telfort Thuis nodig hebt, kan ik je die toesturen. 

Beste Telfort,

Op de site, app facturen over 2019 niet te vinden. Nu aan het bellen met KPN, zij hebben alleen de facturen over 2020. 

Kunt u mij de facturen over 2019 alstublieft toe sturen per mail?

belangrijk voor mijn belastingaangifte.

met vriendelijke groeten,

Sanna

Reageer