beantwoord

Facturen 2019

• 6 mei 2020
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik wil graag de facturen van 2019 ontvangen. Ik kan niet meer in de app of online in mijn account (omdat ik inmiddels ben overgestapt naar een andere provider?). 

Kunnen jullie mij de facturen alsnog toesturen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 mei 2020, 12:04

Hallo @ThelmaV, welkom bij ons op het forum. We kunnen samen gaan kijken naar deze facturen. Over wat voor abonnement hebben we het hierbij, is dat een Telfort mobiel of Thuis pakket? 

Zou je de naam en geboortedatum van degene waar het contract op stond en de laatste 3 cijfers van de IBAN ook nog kunnen toevoegen aan je forumprofiel (bij de vakjes waar 'privé’ bij staat, zodat het alleen voor jou en moderators zichtbaar is)? Als de gegevens overeenkomen kan ik je de facturen dan toesturen. Ik hoor het hieronder graag van je als je dat hebt gedaan.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @ThelmaV, welkom bij ons op het forum. We kunnen samen gaan kijken naar deze facturen. Over wat voor abonnement hebben we het hierbij, is dat een Telfort mobiel of Thuis pakket? 

Zou je de naam en geboortedatum van degene waar het contract op stond en de laatste 3 cijfers van de IBAN ook nog kunnen toevoegen aan je forumprofiel (bij de vakjes waar 'privé’ bij staat, zodat het alleen voor jou en moderators zichtbaar is)? Als de gegevens overeenkomen kan ik je de facturen dan toesturen. Ik hoor het hieronder graag van je als je dat hebt gedaan.

Hallo Jasper, 

Als het goed is, heb ik de aanwijzingen verwerkt.

Hartelijke groet,

Thelma

Reputatie 8
Badge +11

Dank je Thelma, daarmee heb ik het abonnement kunnen vinden. Ik heb je de facturen per mail toegestuurd. Daarbij heb ik de laatste factuur van 2018 ook toegevoegd, omdat de abonnementskosten van januari daarop stonden. Ook heb ik de eerste facturen van dit jaar toegevoegd, zodat je het plaatje compleet hebt. Ik hoor graag van je of je het hebt ontvangen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ThelmaV, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik neem aan dat dat betekent dat je alle facturen in goede orde hebt ontvangen. Als dat niet zo is, of als ik iets anders voor je kan doen weet je me te vinden.

Reageer