vraag

facturen 2018-2019 opvragen van thuis Telfort en 2018/2019/2020 tm jun facturen mobiel

• 7 oktober 2020
  • 8 reacties
  • 172 keer bekeken

Hoe kom ik hieraan. Ik kan nl alleen in KPN de laatste 4 mobiele facturen van 2020 vinden en op Telfort van de laatste 12 maand voor thuis internet en bellen.

Ik heb 2018 en 2019 en de rest van 2020 nodig.

8 reacties

Hallo @EE MA , de mobiele facturen kun je bij KPN aanvragen en de thuisfacturen kun je bij Telfort aanvragen via 0900 9596, via Twitter, via Facebook of de reactie van een moderator hier afwachten.

Vul in het laatste geval s.v.p. in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer in.

profiel is bijgewerkt dus heel graag de facturen daarvan

Reputatie 3
Badge +1

Zou je nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe willen voegen aan je profiel samen met de geboortedatum van de contractant en het e-mailadres waar de mail met facturen naartoe mag? Dan kan ik in ieder geval de facturen voor thuis opsturen. Voor wat betreft mobiel weet ik niet of ik daar nog bij kan komen. Het is zeker niet onverstandig om de facturen tijdig op te slaan, mocht je ze in de toekomst nodig hebben.

Dank je wel Niek, inmiddels heb ik de gevraagde gegevens toegevoegd aan mijn profiel

Best Niek super bedankt voor de facturen. Nu mis ik alleen nog nov en dec van 2018 en jan tm sept van 2019. zou je deze nog kunnen mailen? vast super bedankt!

En van de mobiele facturen. heb ik alleen de laatste 4 maand van 2020. Zou je die van 2018, 2019 en jan - tm mei 2020 ook nog kunnen mailen? Heel erg bedankt!

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb bij deze net de facturen voor thuis jouw kant opgestuurd. Kun je laten weten of je deze hebt ontvangen? De facturen van Mobiel heb ik met wat meer moeite ook terug kunnen vinden. Als het goed is heb je dat mailtje ondertussen ook gekregen. Als ik nog iets heb gemist, wat goed zou kunnen (waren nogal wat facturen), dan hoor ik graag welke je nog nodig hebt.   

Hallo @Niek - Telfort en @EE MA 

En van de mobiele facturen. heb ik alleen de laatste 4 maand van 2020. Zou je die van 2018, 2019 en jan - tm mei 2020 ook nog kunnen mailen? Heel erg bedankt!

In mijn eerdere reactie heb ik aangegeven dat je voor de mobiele facturen nu bij KPN terecht kunt, daar mobiel niet meer onder TFT valt. Dus als het goed is kan TFT daar niet (meer) voor zorgen.

Reputatie 3
Badge +1

@EE MA We hebben via de mail even contact gehad en je hebt nu alles binnen begrijp ik. Het kostte wat mailtjes over en weer, maar het is gelukt. Fijn om te horen!

@JanD Het klopt inderdaad dat je voor mobiel nu bij KPN moet zijn. Echter, de oude facturen (nog van Telfort mobiel) zijn via een omweg (voor mij) nog te benaderen gelukkig :)   

Reageer