Extra verbruikskosten lang bellen.

• 22 september 2015
  • 19 reacties
  • 975 keer bekeken

Reputatie 1
Zie net op mijn factuur dat de eerste 10 minuten van lang bellen soms in rekening worden gebracht.
Foutje ?????

19 reacties

Reputatie 1
Hallo,

Ik ben inderdaad gebeld door klantensevice en heb een sms gekregen.
De creditering is nu verwerkt en wordt in mindering gebracht op volgende factuur.
Dan valt er weer wat te rekenen, want dat valt samen met een verlenging.
Dus andere bedragen dan normaal.
Bedankt voor de moeite, en ik wacht af.

Mvrgr. Ampli.

Prima en dank voor de reactie Ampli! Mocht je daarna opnieuw vragen hebben, weet je mij te vinden ;)

Ik heb de nieuwe factuur binnen, kosten zijn verrekend, en het restant is teruggestort.
Dus alles is weer oke. Dank.

Mvrgr. Ampli.
Badge +2
Hallo,

De creditering is nu verwerkt en wordt in mindering gebracht op volgende factuur.

Mvrgr. Ampli.

Prima en dank voor de reactie Ampli! Mocht je daarna opnieuw vragen hebben, weet je mij te vinden 😉
Reputatie 1
Hallo,

Mvrgr. Ampli.
Badge +2
Hi Ampli, klopt het dat je inmiddels bent gebeld en het probleem is opgelost? Ik kijk uit naar jouw reactie 😉
Reputatie 1
Oke, dank je.

Mvrgr.
Badge +2
Ik heb mijn nieuwe factuur binnen, maar helaas geen correctie.

Mvrgr.

Dank voor het melden en mijn excuses! Ik ga direct voor je aan de slag en bericht je zsm opnieuw.
Reputatie 1
Ik heb mijn nieuwe factuur binnen, maar helaas geen correctie.

Mvrgr.
Badge +2
Oke Daphne-Telfort, bedankt voor het uitzoeken.
Ik wacht de volgende factuur af en kijk of er een correctie heeft plaats gevonden.

Mvrgr.

Afgesproken! 😉
Reputatie 1
Oke Daphne-Telfort, bedankt voor het uitzoeken.
Ik wacht de volgende factuur af en kijk of er een correctie heeft plaats gevonden.

Mvrgr.
Reputatie 1
Oke Daphne - Telfort, ik heb je bericht gelezen en ik wacht af.

Mvrgr.
Reputatie 1
Dank je, ik heb mijn gegevens verstuurd.

Mvgr.
Badge +2
Hi Ampli, welkom op het forum! De toelichting van Matthijs1986 en Koffiemok klopt als een bus. Naar aanleiding van jouw laatste reactie, kijk ik toch voor de zekerheid met je mee. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer doorgeven. Ik wacht jouw reactie af 😉
Reputatie 1
Even een aanvulling dan.

23.08.2015 20:43 gesprek naar mobiel nummer 10:00 3,001
23.08.2015 20:43 gesprek naar mobiel nummer 01:00 0,000 L

25.08.2015 19:15 gesprek naar mobiel nummer 10:00 0,000 B
25.08.2015 19:15 gesprek naar mobiel nummer 12:00 0,000 L

26.08.2015 11:07 gesprek naar mobiel nummer 10:00 3,001
26.08.2015 11:07 gesprek naar mobiel nummer 08:00 0,000 L

26.08.2015 19:16 gesprek naar mobiel nummer 10:00 0,000 B
26.08.2015 19:16 gesprek naar mobiel nummer 06:00 0,000 L
Reputatie 8
Badge +15
Matthijs heeft gelijk. Na 10 minuten gratis bellen wordt niet in rekening gebracht. Je ziet geen B staan omdat volgens die regel je geen belminuten meer zou hebben. Dus dan krijg je kosten buiten de bundel.
Reputatie 1
Ik snap wel dat die 10 min van de bundel af gaat, maar het probleem is dat ik 3 euro in dit geval. extra op mijn rekenig krigj als extra verbruikskosten.
Badge +2
Dit sluit dus precies aan bij wat ik zeg. B gaat van je bundel af, L niet, maar worden wel vermeld ter jouw info, zodat je weet hoeveel minuten je gratis hebt gehad.
Reputatie 1
Kan iemand van telfort eens naar mijn factuur kijken ?
Reputatie 1
Nee. Voor elk gesprek geldt dat je na 10 minuten gratis belt. Op je factuur staat daar een B achter (als in; gaat uit de bundel). Het gedeelte na 10 minuten zie je ook op je factuur (met de L van lekker lang bellen), dit Is enkel ter info en deze zijn gratis en gaan dus niet van je bundel af.

Weet je zo genoeg?

23-08 20.43 10 min a 3 euro geen B
23-08 20.43 1 min a 0 euro L

25-08 19.15 10 min a 0 eur B
25-08 19.15 12 min a 0 euro L
Badge +2
Nee. Voor elk gesprek geldt dat je na 10 minuten gratis belt. Op je factuur staat daar een B achter (als in; gaat uit de bundel). Het gedeelte na 10 minuten zie je ook op je factuur (met de L van lekker lang bellen), dit Is enkel ter info en deze zijn gratis en gaan dus niet van je bundel af.

Weet je zo genoeg?

Reageer