Extra kosten telefoonrekening ivm te lange wachttijd klantenservice

• 16 november 2012
  • 6 reacties
  • 2340 keer bekeken

Beste Telfort,

Graag uw aandacht voor het volgende.
28 september jongstleden hadden we geen internet en telefoonverbinding. Ik heb eerst op 1 oktober 2012 contact gehad na lang in de wachtrij te hebben gestaan en volgens de medewerker zou alles het weer snel doen. Ik had zoals afgesproken een sms gekregen als het probleem opgelost zou zijn, maar nog geen verbinding. 8 oktober 2012 opnieuw contact opgenomen en weer na heel lang te hebben gewacht was het eindelijk gelukt. Om met jullie in contact te komen heb ik behoorlijk lang in de wachtrij gestaan voordat ik eindelijk een medewerker vrij was, dit heeft in totaal geresulteerd in € 25,35 hogere telefoonrekening.
Ik vind het niet normaal dat je zolang in de wachtrij moet staan en dat het ook nog een betaald nummer is. Dit heb ik de medewerker ook aangegeven, hij gaf mij aan dat ik om coulance kan vragen i.v.m. de extra gemaakte telefoonkosten. Gezien bovenstaande vraag ik u om coulance en het bedrag ad. € 25,35 terug te storten dan wel te verrekenen met de kosten van aankomende maand. Ik heb geprobeerd de facturen te mailen maar de mail komt er doorheen?? Kan een medewerker hier een reactie opgeven of contact met mij opnemen?

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Soufian,

Welkom op het forum! Spijtig dat je zo lang in de wacht hebt moeten staan. Mijn excuses hiervoor.
Graag kijk ik voor je na wat er is afgesproken. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Badge
@Soufian

Ik heb een en ander nagekeken en zie inderdaad in het systeem dat met je is afgesproken om de telefoonkosten te vergoeden. Ik zal dit dan ook voor je in orde maken zodat het bedrag wordt verrekend op de factuur van 28 december.
De aanvraag op de andere postcode die je in het privébericht hebt verstuurd is geannuleerd.

Jelmer
Vaandag al 15 dagen, en we kunnen nog niet van keuzemenu aan de telefoon gebruik maken
@Jelmer,

Dank voor je reactie en toezegging. Ik zal de factuur volgende maand in gaten houden.
Mbt de aansluiting op het andere adres zal ik nog over nadenken want blijkbaar helpt dit forum beter dan het lange wachten als de klantenservice gebeld moet worden.
Ja Ja, wachttijden bij Telfort is de normaalste zaak.  Daarom stap ik over naar T-Mobile, die hebben een live chat en na nog 30sec.had ik contact met een medewerker. Ik ben jarenlang Telfort abonnee en het heeft me altijd gruwelijk geiiriteerd dat je moet mailen en dan maar hopen dat je binnen 2 weken antwoordt krijgt of bellen en dan krijg je idd een hoge rekening.
@Jelmer,

Ik heb er over nagedacht en wil toch internet afsluiten voor de andere postcode. Hoelang zal het duren voordat internet geleverd kan worden?
Ik ga er nog wel vanuit dat de gemaakte kosten verrekend zullen worden met de factuur.

Reageer