beantwoord

Extra kosten door teveel verbruik, wil graag een limiet instellen

• 5 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 1806 keer bekeken

hallo, ik heb een probleem. ik ben ver over mijn bundel heen gegaan, en krijg nu pas een smsje dat ik dus (dik) over mijn 25 euro heen ben van mijn abbo. nu wil ik graag instellen dat ik dus bijv. al bij 10 euro over mijn bundel een smsje krijg dat ik dus te veel over mn bundel ben,
en niet pas als ik al 40 euro over mijn bundel heen zit. Dit geld heb ik helemaal niet aangezien ik in de bijstand zit.
ik kan het op de site alleen zien dat ik het kan instellen voor het buitenland wat ik allang had gedaan,
maar ik wil dit dus ook op mijn huidige abbonnement in nederland. Daarbij wil ik niet in het buitenland kunnen smsen/mmsen of bellen, aangezien ik vaak bij mijn ouders ben die aan de rand van duitsland wonen maar nog wel in nederland zijn, krijg ik regelmatig een smsje van voor bellen in het buitl. betaald u .. etc. en dan kijk ik dus op mijn telefoonrekening en daar staat dat ik dan in het buitenland bijv. een mms'je heb gebruikt wat dus helemaal niet waar is, en mijn mobiel geeft ook gewoon NL telfort aan.
Wat nu te doen? wil het graag zo snel mogelijk opgelost hebben.
icon

Beste antwoord door Denise 6 augustus 2013, 10:53

Welkom op het forum hcmeissiemoh!

Vervelend dat hierdoor extra kosten zijn ontstaan. Er zijn twee manieren om sneller inzicht te krijgen in jouw verbruik.

- Belbewust activeren: je krijgt zodra je nieuw bundeltegoed ontvangt een sms en zodra je halverwege de factuurperiode bent met een update van jouw verbruik. Je kunt Belbewust activeren via Mijn Telfort.

- Telfort App installeren: je kunt dagelijks inzien hoeveel bundeltegoed je nog over hebt en wat het extra verbruik is.

Je kunt het beste jouw toestel handmatig selecteren op het KPN-netwerk, zo voorkom je dat het netwerk verspringd zodra je dichtbij de grens bent. Je kunt dit instellen via www.telfort.nl/instellen > kies jouw toestel > buitenland.

Succes!

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum hcmeissiemoh!

Vervelend dat hierdoor extra kosten zijn ontstaan. Er zijn twee manieren om sneller inzicht te krijgen in jouw verbruik.

- Belbewust activeren: je krijgt zodra je nieuw bundeltegoed ontvangt een sms en zodra je halverwege de factuurperiode bent met een update van jouw verbruik. Je kunt Belbewust activeren via Mijn Telfort.

- Telfort App installeren: je kunt dagelijks inzien hoeveel bundeltegoed je nog over hebt en wat het extra verbruik is.

Je kunt het beste jouw toestel handmatig selecteren op het KPN-netwerk, zo voorkom je dat het netwerk verspringd zodra je dichtbij de grens bent. Je kunt dit instellen via www.telfort.nl/instellen > kies jouw toestel > buitenland.

Succes!

Denise

Reageer