beantwoord

Extra kosten

• 12 november 2019
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Hallo ik kan de extra kosten niet inzien. Ik weet dat ik ze gemaakt heb, maar vind ze past terug als ik moet betalen!  Graag wil ik voor die tijd dat ook kunnen zien.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 november 2019, 12:41

Hallo @Nataschatoren, welkom bij ons op het forum. Ik ben net als jimny benieuwd over wat voor abonnement je vraag gaat, is dat mobiele telefonie of vaste telefonie? Voor mobiele telefonie kan je in de Mijn Telfort kijken bij het verbruik, daar zie je hoeveel kosten buiten de bundel zijn gemaakt. Voor vaste telefonie is het niet in te zien.

Lukt het daarmee om het te vinden?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Gaat het om het mobiele abonnement

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Nataschatoren, welkom bij ons op het forum. Ik ben net als jimny benieuwd over wat voor abonnement je vraag gaat, is dat mobiele telefonie of vaste telefonie? Voor mobiele telefonie kan je in de Mijn Telfort kijken bij het verbruik, daar zie je hoeveel kosten buiten de bundel zijn gemaakt. Voor vaste telefonie is het niet in te zien.

Lukt het daarmee om het te vinden?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Nataschatoren, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik ga er daarom vanuit dat je genoeg weet. Als ik toch nog iets voor je kan doen hierin hoor ik het graag.

Reageer