beantwoord

Error bij klachtformulier! en ik wil geen 0900 nummer bellen van 0,50cent per minuut!!!!

• 15 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 295 keer bekeken

Een tweetal weken geleden heb ik een klacht ingediend bij jullie over internet in het buitenland. hier heb ik nog geen reactie op gekregen.

Ik heb kosten gemaakt voor internetgebruik in het buitenland buiten mijn schuld om en deze extra kosten wil ik graag terug. Het is zo dat ik in Limburg zat (Vijlen) en een dagje naar Duitsland ben geweest. (tijdens het verblijf in Duitsland heb ik internet uitgezet) Toen ik terug was in Limburg bleek achteraf dat mijn mobiel aangaf in Duitsland te zijn....? ik kwam hierachter middels een sms van jullie.
Graag zou ik deze kosten vergoed willen hebben.

en graag zou ik ditmaal wel een reactie op mijn klacht krijgen!
icon

Beste antwoord door Daphne 15 oktober 2014, 12:36

@csanstra,

Welkom op het forum!

Allereerst, zet ik recht dat de kosten voor het bellen naar de klantenservice € 0,50 per gesprek zijn plus de gebruikelijke belkosten. Deze worden verrekend met de minutenbundel. Met betrekking tot het verbruik in het buitenland / grensgebieden wordt aangeraden het netwerk handmatig te beheren. Graag ga ik op onderzoek uit en heb hiervoor jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je deze gegevens aan mij doorgeven.

Daphne
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Badge +2
@csanstra,

Welkom op het forum!

Allereerst, zet ik recht dat de kosten voor het bellen naar de klantenservice € 0,50 per gesprek zijn plus de gebruikelijke belkosten. Deze worden verrekend met de minutenbundel. Met betrekking tot het verbruik in het buitenland / grensgebieden wordt aangeraden het netwerk handmatig te beheren. Graag ga ik op onderzoek uit en heb hiervoor jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je deze gegevens aan mij doorgeven.

Daphne