Er is twee keer een factuur afgeschreven

• 28 november 2012
  • 4 reacties
  • 2119 keer bekeken

Badge
hallo
Er is tweemaal van mijn rekening en fractuur afgeschreven, eenmaal van mijn klantcode en een klantcode die ik helemaal niet ken!
Ben nog maar sind 2 weken bij jullie maar er is dus twee keer en bedrag van 85 euro afgehaald hoe kan dat?
Had al en mail gestuurd er over, maar niet het antwoord gekregen wat ik weten wou van hoe dat kan.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@thaschja,

Welkom op het forum! Vervelend om te lezen dat de start bij Telfort niet zo soepel is verlopen. Mijn excuses voor het ongemak. Gaat jou vraag over Telfort Vast of Mobiel?

Denise
Badge
gaat om 3 in een pakket tv intenet en telefoon heb en abo van 34 euro ze hadden dus twee maal het berag van 85 en 86 euro af geboekt
Badge
@thaschja

Er zijn 2 abonnementen geleverd op je adres. Mijn excuses hiervoor. Ik heb het verzoek gedaan om het 2e klantnummer op te zeggen en alle kosten voor dit klantnummer te vergoeden. De vergoeding zal op 28 december worden verrekend op de factuur.

Jelmer
Ik heb exact hetzelfde probleem. Een dezer dagen wordt een tweede factuur afgeschreven. Ook bij mij zijn er vermoedelijk dus 2 abonnementen geleverd