beantwoord

Email ontvangen a.d.h.v. factuur

• 13 juni 2018
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Hi,

Ik ontvang elke maand een e-mail met de nieuwe factuur. Aangezien deze via automatische incasso verloopt, waar kan ik deze emails stop zetten?

Gr
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 15 juni 2018, 11:26

Hi Dennis,

Welkom op het Forum! Klopt het dat je alleen een thuis abonnement bij ons hebt? Voor een thuis abonnement kan ik dit helaas niet voor je wijzigen. Wanneer het om een mobiel abonnement gaat kan ik dit wel uit zetten, dus wanneer dit het geval is zou ik je willen vragen om je telefoonnummer toe te voegen aan je profiel zodat ik dit voor je kan wijzigen. Ik hoop dat dit duidelijkheid schept voor je, als je nog vragen hebt hoor ik het graag!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Volgens mij is het zo dat een bedrijf niet mag incasseren zónder factuur te sturen.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Dennis,

Welkom op het Forum! Klopt het dat je alleen een thuis abonnement bij ons hebt? Voor een thuis abonnement kan ik dit helaas niet voor je wijzigen. Wanneer het om een mobiel abonnement gaat kan ik dit wel uit zetten, dus wanneer dit het geval is zou ik je willen vragen om je telefoonnummer toe te voegen aan je profiel zodat ik dit voor je kan wijzigen. Ik hoop dat dit duidelijkheid schept voor je, als je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Reageer