beantwoord

eindfactuur

• 6 juli 2017
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Binnen 5 dagen had ik mijn wijziging van ADSL naar alles in 1 glasvezel geannuleerd. Toen begon de ellende. Nog gevraagd of ik de monteur moest afzeggen, "nee daar zorgen wij voor". en ja hoor een paar dagen later belde de monteur dat hij wat later kwam. Gezegd dat dit niet nodig was, afgezegd en "ja ze geven mij nooit iets door". Weer klantenservice gebeld (na nodige wachten) en alles zou nu in orde komen. Een paar dagen weg geweest en bij thuiskomst geen internet en geen telefoon. Met nieuwe provider ZIGGO afgesproken om overstapservice te laten vervallen om alles te bespoedigen.
Weer klantenservice gebeld....... en bleek er een tweede alles in 1 abonnement te zijn.
Wat moet ik nu met 2 abbo..... Die toen weer opgezegd. Toen kwam de eindafrekening en daarop
weliswaar maar voor 2 dagen abonnementskosten. Hoe kan dit glasvezelkastje is niet eens aangesloten dus onmogelijk daarvan gebruik te maken. Weer klantenservice gebeld maar deze mevrouw bleef maar herhalen dat ik niet hoefde te betalen maar terug kreeg. ( er staat een minnetje voor het bedrag....) en ik herhaalde dat de teruggave hoger moest zijn ( was een saldering). Toen werd de hoorn erop gegooid.
icon

Beste antwoord door Stephen 7 juli 2017, 19:23

Beste newcom, nog bedankt voor jouw gegevens! De teruggave hoort inderdaad hoger te zijn. Het resterend bedrag krijg je binnen enkele dagen op je rekening gestort. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo newcom, wat vervelend dat de hoorn erop werd gegooid. Dat is niet zo netjes. Graag ontvang ik je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste newcom, nog bedankt voor jouw gegevens! De teruggave hoort inderdaad hoger te zijn. Het resterend bedrag krijg je binnen enkele dagen op je rekening gestort. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer