beantwoord

Einddatum op eindefactuur klopt niet

  • 28 januari 2017
  • 3 reacties
  • 425 keer bekeken

Badge
Hallo,

Per 16 januari heb ik het abonnement van Telfort beeindigd. In de laatste credit factuur zie ik dat er gerekend is met einddatum 24 januari. Volgens mij betaal ik dus een week teveel.
Graag even naar kijken en evt. corrigeren.

Groet,

Arie
icon

Beste antwoord door ArieD 2 februari 2017, 17:50

Inmiddels is er een correctie gemaakt op de eindfactuur. Zo klopt het!



Groet,



Arie
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hoi Adrie,

Als dat het geval is dan moet het gecorrigeerd worden. Ik kijk het graag voor je na!

Stuur mij een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Na ontvangt kijk ik wat ik voor je kan doen.
Badge
Inmiddels is er een correctie gemaakt op de eindfactuur. Zo klopt het!

Groet,

Arie
Reputatie 5
Badge +1
Hi Adrie!

Goed nieuws! Ik ben blij dat het nu klopt! :D

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.