beantwoord

Eerste Factuur VS contract

• 13 januari 2017
  • 12 reacties
  • 394 keer bekeken

Badge
Sinds vorig jaar een nieuw abbo met telefoon via mobiel.nl afgesloten
Net eerste factuur gehad en deze klopt volgens mij niet
In de factuur worden de belminuten en MB'sapart gerekend 7+8 eur
In het contract is het een bundel van 12,50
Dit klopt dus niet helemaal volgens mij
icon

Beste antwoord door Michael 12 april 2017, 16:17

Hi Harald, na wat langer aandringen heeft mijn collega je inmiddels gesproken. Hij geeft aan dat er een bedrag teruggestort is en dat het daarmee afgehandeld zou zijn.

Ik hoop dat je zo voldoende weet.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Habr,

Dat ziet er inderdaad niet helemaal lekker uit. Je behoort te betalen vanuit de bundel, en niet apart. Dit moet worden nagekeken. Stuur je je volledige adresgegevens en 06-nummer in een privébericht, dan pak ik het verder op voor je.

Dank je wel en sorry voor de onduidelijkheid.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Habr,

Bedankt voor de gegevens.

Ik heb mijn collega's gevraagd om dit voor je uit te zoeken en je hierover te benaderen. Je mag ervan uitgaan dat je deze week gebeld wordt. Laat je het mij weten wat er uit het gesprek is gekomen?

Super bedankt.
Badge
Hallo Habr,

Ik heb mijn collega's gevraagd om dit voor je uit te zoeken en je hierover te benaderen. Je mag ervan uitgaan dat je deze week gebeld wordt. Laat je het mij weten wat er uit het gesprek is gekomen?

Super bedankt.

Ik laat het je weten

vrgr

Harald
Badge
Tot nu toe ben ik niet gebeld...
Duurt wel een beetje lang zo..............

Hallo Habr,

Super bedankt.

Ik laat het je weten

vrgr

Harald
Reputatie 8
Badge +2
Hi Habr,

Mijn collega's geven aan jou op 26-01 gebeld te hebben. Ze hebben het daar voor ook al eens geprobeerd. Ook hebben ze de voicemail ingesproken. Heb je deze al afgeluisterd? Mocht je nog vragen hebben, laat dan weten wanneer je goed bereikbaar bent. Ik zal dan een verzoek doen om het nog eens te proberen.

Dank voor je reactie.
Badge
De voicemail van mijn vaste telefoon heeft geen berichten, deze worden ook naar mijn Email gestuurd Daar is niets te vinden
Mijn mobiele nummer is 0654957930
Het mobiele nummer waar het om gaat in de factuur is van mijn dochter, daar weet ik de status niet van
Waarom moeten ze mij uberhaupt bellen?
Iig laat ze mij bellen op 0654957930 indien nodig
Anders kan een email toch ook dat ze mij niet kunnen bereiken?
Nu moet ik er zelf weer achter aan

Hi Habr,

Mijn collega's geven aan jou op 26-01 gebeld te hebben. Ze hebben het daar voor ook al eens geprobeerd. Ook hebben ze de voicemail ingesproken. Heb je deze al afgeluisterd? Mocht je nog vragen hebben, laat dan weten wanneer je goed bereikbaar bent. Ik zal dan een verzoek doen om het nog eens te proberen.

Dank voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Habr,

Om de factuur goed uit te kunnen leggen en om meer onduidelijkheid te voorkomen wil ik graag dat er contact wordt opgenomen. Ik heb nogmaals een verzoek gedaan om je te bellen hierover.

Excuses voor de vertraging.
Badge
Op 23 februari ben ik gebeld door telfort door dhr T.
Diezelfde dag heb ik een mail gestuurd [e-mailadres verwijderd]
Blijkbaar hadden ze mijn Email adres niet, deze telefonisch doorgegeven aan dhr de B. en zou een bevestiging krijgen per mail
Deze heb ik niet gehad, maar wel een brief dat mijn mail adres gewijzigd is
Verder is deze zaak nog steeds niet afgehandeld!

vrgr

Harald
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Harald,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb mijn collega nogmaals geattendeerd op je vraag. Hij zal alsnog contact met je opnemen. Ook heb ik de gegevens uit je bericht gehaald om privacyredenen. Het e-mailadres dat je aangeeft is eigenlijk uitsluitend voor intern gebruik.

Laat je het weten als je meer weet?
Badge
Zoals ik al eerder heb geschreven gaat het om het nummer van mijn dochter van 12
Het heeft geen zin om haar te bellen op het betreffende mobiele nummer
Dus STOP daarmee
Bel mij prive thuis of op mijn eigen mobiel wat jullie hebben.

gr

Harald
Reputatie 8
Badge +2
Hi Harald,

Ik heb het nummer doorgegeven doorgegeven dat je hebt gestuurd in het privébericht. Het nummer eindigt op 30. :)

Laat je het weten als je bent benaderd?
Reputatie 8
Badge +2
Hi Harald, na wat langer aandringen heeft mijn collega je inmiddels gesproken. Hij geeft aan dat er een bedrag teruggestort is en dat het daarmee afgehandeld zou zijn.

Ik hoop dat je zo voldoende weet.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.