vraag

Eenmalige korting afwezig op eerste factuur

• 1 november 2012
  • 3 reacties
  • 1567 keer bekeken

Beste webcare,

Ik stel mijn vraag via dit forum, omdat ik de klantenservice als duur en onbereikbaar ervaar.

Op 18 juli heb ik Telfort internet met iTV afgesloten. Op 23 juli ontving ik de Telfort nieuwsbrief met daarin de volgende tekst:
Op dit moment belt u al mobiel met Telfort. Maar wist u dat u uw abonnement supervoordelig kunt uitbreiden met Interactieve TV, internet en vast bellen? Dit kost een jaar lang slechts € 37,50 per maand. Daarna betaalt u € 41,-. Als vaste klant van Telfort Mobiel ontvangt u nu tijdelijk eenmalig € 25,- korting op ons super complete Alles-in-1 basispakket!

Ik ben mij er van bewust dat ik niet het alles in 1 pakket heb. Ook ben ik mij ervan bewust dat deze mail is verzonden op 23 juli, en ik mijn contract afsloot op 18 juli. Wat mij verbaast, is dat de klantenservice stelde - na telefonisch navraag -  dat deze korting ook voor mij zou gelden. Onlangs is mijn eerste factuur afgeschreven, en als ik deze bekijk wordt de korting niet vermeld.

Mijn vraag is dus, of dit bij de volgende factuur wél verrekend kan worden.

3 reacties

Bijna 2 weken verder, ik vertrouw erop dat er nog een reactie van webcare zal komen.
Badge +1
@Thijsch,

De eenmalige korting geldt alleen bij het alles in 1 pakket. Ik kan nergens terugvinden dat mijn collega's hebben toegezegd dat deze actie ook voor jou van toepassing was. Toch zal ik deze eenmalige korting crediteren, de aanpassing zal worden meegenomen in de eerst volgende facturatie ronde.

Jeroen
Hartelijk dank! Ik twijfelde er destijds zelf ook over, daarom had ik het gecontroleerd - na de toezegging ging ik er maar vanuit. Vervelend dat dat niet is gerapporteerd, maar fijn dat het zo opgelost kan worden.

Reageer