beantwoord

Dubbele factuur? Onduidelijk!

• 21 juli 2015
  • 36 reacties
  • 1471 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo, ik begrijp er helemaal nix meer van nu heb ik in een keer 2 facturen voor julie van meer dan 137 euro bij elkaar en er word zo veel gegoogeld met bedragen en datums in de facturen dat ik er helemaal nix meer van snap. hebben meerdere dit probleem?
icon

Beste antwoord door Michael 9 september 2015, 19:50

@rpmrichard,

Mijn collega attendeerde me er inderdaad op! Fijn dat het nu allemaal duidelijk is. Via het forum ontstaat er vaak wat miscommunicatie wat betreft facturen. Het ga je goed en wellicht tot ziens!

Michael
Bekijk reactie

36 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Gaat het om facturen van mobiel of van een vaste aansluiting?
Reputatie 1
Badge
Gaat het om facturen van mobiel of van een vaste aansluiting?

alles in 1
Reputatie 1
Badge
Hallo kan het misschien even na gekeken worden, want ik kom er toch echt niet uit 😉 6215RK 24
Reputatie 8
Badge +2
Zou je in een privévenster even precies duidelijk kunnen maken wat er onduidelijk is, Richard? Met een ferme bak liefde leg ik jou dan precies uit hoe de vork in de steel zit. :)

Kijk uit naar je berichtje.
Reputatie 1
Badge
Hallo, ik begrijp er helemaal nix meer van nu heb ik in een keer 2 facturen voor julie van meer dan 137 euro bij elkaar en er word zo veel gegoogeld met bedragen en datums in de facturen dat ik er helemaal nix meer van snap. hebben meerdere dit probleem?

pb gestuurd
Reputatie 1
Badge
Hallo ik had een prive bericht gestuurd maar ik hoor maar niets?

groet richard
Reputatie 1
Badge
Nog niets gehoord hoor
Reputatie 8
Badge +16
@rpmrichard,

Mijn excuses dat je nog niks heb gehoord. Michael is op vakantie waardoor ik ook zijn cases oppak. Ik ga de dubbele factuur voor je laten uitzoeken.
Mag ik het nummer van je vaste aansluiting in een privébericht van je ontvangen? Alvast bedankt!

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@rpmrichard,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb mijn collega's zojuist gevraagd om zo spoedig mogelijk contact met jou op te nemen en je de facturen uit te leggen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Laat je even weten zodra je iets hebt gehoord?

Stephen
Reputatie 1
Badge
@rpmrichard,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb mijn collega's zojuist gevraagd om zo spoedig mogelijk contact met jou op te nemen en je de facturen uit te leggen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Laat je even weten zodra je iets hebt gehoord?

Stephen

helaas tot op heden nog niks gehoord
Reputatie 8
Badge +16
@rpmrichard,

Mijn collega heeft geprobeerd om op donderdag 6 augustus 2015 contact met jou op te nemen. Helaas zonder succes.
Kun je mij aangeven wanneer jij het beste te bereiken bent deze dagen?

Stephen
Reputatie 1
Badge
@rpmrichard,

Mijn collega heeft geprobeerd om op donderdag 6 augustus 2015 contact met jou op te nemen. Helaas zonder succes.
Kun je mij aangeven wanneer jij het beste te bereiken bent deze dagen?

Stephen

Ik ben gewoon altijd thuis, behalve al ik met de hond wandel of naar de winkel ben 😉 En als ik zie dat iemand anoniem belt kan ik helaas niet terug bellen.
Mijn gsm staat bijna altijd uit maar ik zal hem vanaf morgen aan hebben en bij me hebben dan hoor ik het wel als iemand belt.
Maar kun je niet even kort aangeven waarom de rekening dubbel is en zo hoog en waarom ze niet afgeschreven worden? grts Rich
Reputatie 8
Badge +2
@rpmrichard,

Ik ben er weer! :)

Heb even gekeken naar de facturen, maar ook ik kan ze niet goed verklaren. Het is mij niet duidelijk. Ik zal mijn collega nogmaals vragen jou te bellen om dit jou uit te leggen en anders een correctie toe te laten passen.

Michael
Reputatie 1
Badge
@Michael - Telfort hahaha ik vind het wel een goeie van je, je doet hier je uiterste best om dingen op te lossen 😉, maar als jij zelfs de facturen al niet snapt, nou dan zal ik ze helemaal niet snappen ook al word ik gebeld 😉 Misschien is het makkelijker als je collega gewoon de facturen nog eens goed onder de loep neemt, en als alles gewoon klopt (wat mij vreemd lijkt) , nou dan zal het wel kloppen daar kom ik dan toch niet onder uit, maar goed ik hoor het wel Groetjes richard
Reputatie 8
Badge +2
@rpmrichard,

Ik ben geen ster in het uitzoeken van facturen die sterk afwijken van de standaard; meer een technicus. 🙂 Hoop samen met jou op een snelle afwikkeling!

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@rpmrichard,

Mijn collega is op de hoogte, telefoontje zal spoedig volgen!

Michael
Reputatie 1
Badge
@rpmrichard,

Mijn collega is op de hoogte, telefoontje zal spoedig volgen!

Michael

@Michael - Telfort

hallo, ben ik nu echt zo dom of snap ik het nu nog niet, ik krijg gelijk dat ik veel te veel betaald heb en op het laatst schrijft die dat ik het toch moet betalen? ik heb het voor de zekerheid maar betaald maar als ik lees krijg ik nog 84 euro terug toch?
Helaas hebben wij u niet bereikt. Daarom informeren wij u per e-mail.

Op 13 juli 2015 hebben wij u een factuur gestuurd van � 112,43. Deze factuur (factuurnummer 3534611477) is opgebouwd uit uw maandelijkse abonnementskosten van 11 juli tot 10 augustus 2015. Dit bedrag is verhoogd met de kosten voor uw tweede Interactieve TV en het Film1 pakket tussen 18 juni en 11 juli 2015. Daarnaast hebben wij uw belkosten en bestelde films tot 10 juli 2015 in rekening gebracht. Ook hebben wij de korting van drie maanden gratis Internet Standaard op de factuur verwerkt. Deze factuur is correct.

Op 16 juli 2015 hebben wij op uw verzoek uw abonnement aangepast naar Internet Extra. Daardoor hebben wij op 20 juli factuur 3534970467 van � 25,82 opgesteld, waarop wij de maandelijkse abonnementskosten tussen 16 juli en 15 augustus 2015 in rekening hebben gebracht.
Bij de aanpassing naar Internet Extra is echter geen rekening gehouden met de drie maanden korting. Daardoor hebben wij onterecht � 27,- teveel in rekening gebracht op deze factuur. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.

Op 17 augustus 2015 hebben wij factuur 3535110634 van � 76,22 in rekening gebracht. Ook op deze factuur is geen rekening gehouden met de drie maanden korting waar u recht op heeft. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.

Omdat er bij de aanpassing van Internet Standaard naar Internet Extra geen rekening is gehouden, vergoeden wij drie maanden abonnementskosten voor Internet Extra. Deze vergoeding van � 81,- (3 maal 27 euro) wordt verrekend met het openstaande bedrag.

Wij verzoeken u vriendelijk het openstaande bedrag van � 133,47 direct over te maken naar bankrekening NL03 INGB 0000 0005 48 ten name van Telfort, onder vermelding van uw klantnummer TVD34J9O44.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge�nformeerd.

Met vriendelijke groet,

Telfort Klantrelaties
Reputatie 8
Badge +2
@rpmrichard,

Vreemde mail inderdaad. Het één ontkracht bijna het andere. Ik zie geen openstaande zaken (behalve een resterende €4,78). De verrekening is inmiddels verwerkt. :)

Weet je zo genoeg?

Michael
Reputatie 1
Badge
@rpmrichard,

Vreemde mail inderdaad. Het één ontkracht bijna het andere. Ik zie geen openstaande zaken (behalve een resterende €4,78). De verrekening is inmiddels verwerkt. :)

Weet je zo genoeg?

Michael

nee niet echt, ik heb vorige week een bedrag van 130 betaald en een bedrag van in de 70 euro, dus deze maand en alle achterstanden heb ik betaald, waar zie jij die verrekening dan? naar mijn mening heb ik nog steeds een bedrag van in de 80 euro te goed ???????
Reputatie 1
Badge
Zo en nu ben ik kwaad, ik heb vorige week alles betaald 133,47 euro zo als hier boven gevraagd is, en 76,22 van deze maand. in de weet dat ik nog 80 euro van jullie krijg, wat al raar is want jullie maken een fout, en dan is nu mijn internet tijdelijk geblokkeerd???????? ik heb het helemaal gehad nu, een hoop betaald en had vanmorgen mijn internet nodig en deed het dus niet.
Ik zeg dan ook meteen op zal mij worst zijn of ik nog een rekening krijg voor de rest van de periode die betaal ik later wel.
Schaam jullie echt waar, ik ga nu meteen aanvragen bij ziggo. ik zie de rest rekening wel komen, kunnen jullie gelijk die 80 euro verrekenen.
Reputatie 1
Badge
zal nu een paar uur later wat duidelijker uit leggen. ik wilde weg gaan bij telfort voor 1 juli. dan was het gratis namelijk, maar tijdens het telefonisch opzeggen hebben ze me toch om weten te praten omdat het internet sneller zou worden in verband met het uitrollen van vvdsl, wat ook gebeurt is. ook is mij gezegd 4 maanden gratis internet.
maar toen kwamen de rekeningen en zelfs 2 zeer onduidelijke rekening, dan vraag je hier uitleg over die krijg je en gaat over tot betalen, betaal zelfs de komende maand al maar telfort wist ook dat deze rekeningen te hoog waren, maar ik moest eerst betalen en dan 80 euro terug. dus netjes betaald en dan doet je internet het smorgens niet meer als je het dringend nodig hebt. OMDAT ER NOG 4,75 euro open staat???????????????????? terwijl ik nog naar het schijnt 80 euro krijg en ik net vorige week 210 euro betaald heb zo als telfort aan gaf?????? echt waar ik heb er mijn neus van vol, en nu zit ik ook nog met hoge kosten omdat ik echt weg ga nu bij telfort, het minste wat jullie kunnen doen is mij gratis laten gaan , maar ja dat zal wel niet. ik zie de ekening wel komen , maar mijn besluit staat vast.
Reputatie 8
Badge +2
@rpmrichard,

Jeetje wat een verhaal. Ik snap je houding hierin volledig. Ik ben echter van mening dat je, om verdere miscommunicatie te voorkomen, dergelijke meldingen en problemen beter telefonisch kunt afhandelen aangezien het lastig is om inhoudelijk op een financiële kwestie in te gaan op dit openbare forum. Vind je het daarom een goed idee om de klantenservice alsnog contact met jou op te laten nemen op het telefoonnummer die je mij eerder doorgegeven hebt? Zo ja, op welk tijdstip ben je het beste te bereiken? Ik vind het oprecht zeer spijtig dat dit zo ver heeft moeten komen, wil er daarom in ieder geval alles aan gedaan hebben om alle onduidelijkheden te verhelderen. Ik kijk uit naar je reactie.

Michael
Reputatie 1
Badge
@rpmrichard,

Jeetje wat een verhaal. Ik snap je houding hierin volledig. Ik ben echter van mening dat je, om verdere miscommunicatie te voorkomen, dergelijke meldingen en problemen beter telefonisch kunt afhandelen aangezien het lastig is om inhoudelijk op een financiële kwestie in te gaan op dit openbare forum. Vind je het daarom een goed idee om de klantenservice alsnog contact met jou op te laten nemen op het telefoonnummer die je mij eerder doorgegeven hebt? Zo ja, op welk tijdstip ben je het beste te bereiken? Ik vind het oprecht zeer spijtig dat dit zo ver heeft moeten komen, wil er daarom in ieder geval alles aan gedaan hebben om alle onduidelijkheden te verhelderen. Ik kijk uit naar je reactie.
Michael

heb gebeld ik moest het via julie zien te regelen dat ik gratis weg kan bij jullie hij kon alleen regelen nu weg gaan en rest betalen , uitleggen konden ze het niet alleen excuus
Reputatie 8
Badge +2
@rpmrichard,

Geef even aan wanneer je te bereiken bent, ik zal ervoor zorgen dat je alsnog gebeld wordt.

Michael
Reputatie 1
Badge
@rpmrichard,

Geef even aan wanneer je te bereiken bent, ik zal ervoor zorgen dat je alsnog gebeld wordt.

Michael

Ik ben gewoon thuis vandaag en morgen, dus op de vaste lijn van jullie kan gewoon gebeld worden.
Ik heb zelfs net die 4 euro zo veel overgemaakt en nu staat er in een keer dat ik geen achterstand meer heb, terwijl die 4 euro nog niet bij jullie zichtbaar kunnen zijn die ik net heb overgemaakt, dus dat zal ook wel weer een fout zijn. maar toch een paar uur geen internet deze ochtend omdat die vang pagina maar niet weg ging.
aan de telefoon zijden ze net dat die 81 euro mijn kant op komen, maar dan nog. ik kan niet overweg met zo een onduidelijkheid, kijk maar eens in mijn factuur overzicht en dan de mail die ik hier boven poste, nou een goeie die kan ontcijferen waarvoor ik nu allemaal betaald heb en welke korting ik gekregen heb.
Ziggo heeft een mooie aanbieding nu, die ik van daag aangevraagd heb, 6 maanden het grootse pakket voor 29euro, dus het enige plezier wat jullie mij nog kunnen doen is gratis laten gaan, maar als dat niet zo is zie ik de rekening wel komen.

Reageer