Dubbele factuur/ factuur te hoog

  • 24 juli 2012
  • 1 reactie
  • 2192 keer bekeken

Badge
Beste,

Begin Juli een abbo afgesloten bij Telfort waarvan de simkaart in jullie systeem is blijven hangen.
Hiervan heb ik melding gedaan en het abbonoment is geblokkeerd, ook werdt mij verzekerd dat er geen verdere kosten zouden zijn.
Nu keek ik eens tussen mijnafschrijvingen en heb ik een dubbele afschrijving van Telfort, symkaart activatie lukt dus niet maar factureren wel.

Hierna heb ik een nieuw abbonoment afgesloten, wederom bij Telfort. 
Alleen het factuurbedrag valt hoger uit dan beloofd, dat is vreemd omdat ik nog lang niet buiten mijn bundel zit.

Graag reactie,

Arjen van der Meer.

1 reactie

Badge
Welkom op het forum ArjeenM! Mijn excuses voor de dubbele afschrijvingen, de annulering is zo te lezen niet goed gegaan. Graag ben ik u hierbij van dienst. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Dat het factuurbedrag hoger uitvalt kan wel kloppen, dat is meestal zo bij de eerste factuur. Had u het topic 'Factuur hoger dan verwacht' gelezen?

Laïla

Reageer