beantwoord

Dubbele afschrijvingen

  • 22 maart 2012
  • 3 reacties
  • 2372 keer bekeken

Badge +1
Geachte Telfort Administratie,
Sinds enige maanden worden er dubbele abonnement kosten afgeschreven van m'n rekening.
Iedere maand rond de 12e en rond de 20e opnieuw.
Mag ik u per pm hierover benaderen met mijn persoonlijke gegevens?
B.v.d.
icon

Beste antwoord door dorus 3 april 2012, 13:21

Even een terugkoppeling op het forum.

E.e.a. berust op een misverstand en een niet doorgeven abonnement annulering door een externe partij.

Dit is rechtgezet en de abonnementskosten worden teruggestort.

Vriendelijk bedankt voor de afwikkeling.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +7
Erg vervelend dat er twee bedragen worden afgeschreven, graag zoek ik dit voor u uit. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla
Badge +1
Even een terugkoppeling op het forum.

E.e.a. berust op een misverstand en een niet doorgeven abonnement annulering door een externe partij.

Dit is rechtgezet en de abonnementskosten worden teruggestort.

Vriendelijk bedankt voor de afwikkeling.
Badge
Wat fijn dat het is opgelost. Bedankt voor uw terugkoppeling!

Laïla