beantwoord

Digitenne in combinatie met Telfort alles in 1 is na omwisselling hardware ineens niet meer gratis

  • 25 maart 2019
  • 12 reacties
  • 310 keer bekeken

Reputatie 1
Twee weken geleden heb ik mijn hardware van digitenne omgewisseld voor nieuwe omdat ik anders geen ontvangst meer heb.

Nu krijg ik een rekening van KPN waar de korting van telfort niet meer op staat, volgens hun is dit de nieuwe regeling.

Na contact te hebben gehad met de telfort klantenservice vertelde ze mij dat digitenne niet meer gratis is bij een telfort alles in 1 paket.

Dit is raar ik heb nooit een nieuwe overeenkomst afgesloten en kan dat volgens mij ook niet eenzijdig worden veranderd.

Verder zie ik tot mijn verbazing dat je op de site van Telfort nog steeds gratis digitenne kan afsluiten bij een Telfort alles in 1 paket, zie https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/kosten-digitenne.htm

Waarom wordt mijn abonnemet bij digitenne nu ineens wel doorberekend.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 24 april 2019, 16:32

10 april ben ik gebeld door een medewerker van Telfort, hij heeft mij toegezegd dat alles geregeld is en dat voor mij als Telfort klant Digitenne gratis blijft.

24 april heb ik inderdaad van KPN al de teveel in rekening gebrachte kosten gecrediteerd gekregen.

Dank voor jullie bemiddeling, ik kwam er zelf met KPN en de klantenservice van Telfort niet uit.😀

@markies23 ik ben heel blij dat de specialisten het voor je opgelost hebben, contact met je hebben opgenomen, en dat je nu de teveel betaalde kosten terug hebt gekregen 🙂 Fijn dat 't opgelost is! Dankjewel voor de terugkoppeling. Je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen doen.
Bekijk reactie

12 reacties

Hallo @markies23 ,
als ik bij https://www.digitenne.nl/telfort kijk zie ik ook dat je uitsluitend €5,- per maand betaalt en verder niets.
Het is dus NIET gratis, je betaalt géén aansluitkosten, uitsluitend de huur (€5 per maand) voor de ontvanger.
Reputatie 1
Hoe verklaar je deze rekening dan?

Ik heb gebeld met Telfort en zij deelde mij mede dat het gratis abonnement van digitenne niet meer wordt aangeboden. Dit vind ik nogal raar want vorige maand kreeg ik de korting nog wel en sinds ik mijn hardware heb omgewisseld niet meer.

Reputatie 8
Badge +18
Wat is je huidige abonnement en tot hoeveel tv ontvangers kun je aansluiten via dit abonnement
Reputatie 1
Telfort alles in 1 met 1 ontvanger dat kan evt. 2 worden en digitenne met 1 ontvanger
Reputatie 1
Ik had bij digitenne trouwens 3 ontvangers maar ik kan ze nu alleen nog maar huren en als ik voor mijn derde tv toch moet betalen kan ik beter een extra telfort itv kasje voor 5 euro bestellen
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @markies23, wat gek dat de korting voor Digitenne ineens niet meer op de factuur staat. Je vertelt dat je nieuwe apparatuur voor Digitenne gekregen hebt, dat is goed om te weten. Het lijkt er op dat het daarmee te maken heeft, ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Wanneer heb je de bevestiging ontvangen van het vernieuwen van Digitenne? Is het abonnement verder hetzelfde gebleven, zowel Alles in 1 als het Digitenne abonnement? En staan de abonnementen ook op hetzelfde adres? Kan je voor mij ook je postcode, huisnummer en het klantnummer van Digitenne toevoegen aan je profiel, bij 'Extra Informatie'? Geef je me een seintje wanneer je het hebt ingevuld? Dan kijken we verder 🙂
Reputatie 1
Hoi Alexandra,

Ik heb de extra informatie in mijn profiel gezet.

De bevestiging van Digitenne heb ik 3 maart 2019 ontvangen en daarna de hardware omgewisseld.

Mijn Telfort abonnement is gelijk gebleven Mijn Digitenne abonnement heb ik teruggebracht van 3 naar 1 ontvanger, omdat als ik toch voor de huur van de tweede ontvanger bij digitenne moet betalen (de oude ontvangers waren mijn eigendom) dan huur ik liever een tweede ITV ontvanger van Telfort erbij.

Groet markies23
Reputatie 8
Badge +10
@markies23 dankjewel voor het invullen van de gegevens, en voor de extra informatie 🙂

Ik heb het doorgezet naar de specialisten, zodat zij nakijken waarom de korting op het Digitenne abonnement ineens vervallen is. Zij kijken dan ook direct naar de korting die je gemist hebt. Ik verwacht binnen een paar werkdagen meer informatie voor je te hebben. Zo gauw ik een update zie, laat ik het je hier weten! Laat het ook gerust weten als je zelf in de tussentijd vragen hebt.
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen @markies23, kleine tussentijdse update, ik zie dat de specialisten er al mee bezig zijn! Zij hebben je geprobeerd te bereiken, maar niet te pakken kunnen krijgen. Ze hebben dit aangekaart bij KPN Digitenne, omdat het een KPN product is, en laten het je weten zo gauw ze terugkoppeling hebben. Ik zie ook dat ze je er een e-mail over hebben gestuurd, ter info.

Ik blijf de melding voor je volgen, en laat het je weten zo gauw ik nieuws zie. Laat je het ook weten als je updates van jouw kant hebt, of als je vragen hebt?
Reputatie 1
10 april ben ik gebeld door een medewerker van Telfort, hij heeft mij toegezegd dat alles geregeld is en dat voor mij als Telfort klant Digitenne gratis blijft.

24 april heb ik inderdaad van KPN al de teveel in rekening gebrachte kosten gecrediteerd gekregen.

Dank voor jullie bemiddeling, ik kwam er zelf met KPN en de klantenservice van Telfort niet uit.😀
Reputatie 8
Badge +10
10 april ben ik gebeld door een medewerker van Telfort, hij heeft mij toegezegd dat alles geregeld is en dat voor mij als Telfort klant Digitenne gratis blijft.

24 april heb ik inderdaad van KPN al de teveel in rekening gebrachte kosten gecrediteerd gekregen.

Dank voor jullie bemiddeling, ik kwam er zelf met KPN en de klantenservice van Telfort niet uit.😀

@markies23 ik ben heel blij dat de specialisten het voor je opgelost hebben, contact met je hebben opgenomen, en dat je nu de teveel betaalde kosten terug hebt gekregen 🙂 Fijn dat 't opgelost is! Dankjewel voor de terugkoppeling. Je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Reageer