beantwoord

Diensten deblokkeren na betaling

  • 22 februari 2017
  • 6 reacties
  • 592 keer bekeken

Hallo ik heb betaling achterstand betaalt afgelopen zaterdag maar ik ben nog steeds niet gedeblokkeerd met mijn diensten..kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door jimny 22 februari 2017, 19:09

Dan kan het zomaar 5 werkdagen gaan duren
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je via iDeal betaald
Nee
Via abn AMRO ap
En dan wat in de brief stond rek nummer en bedrag overgemaakt
Reputatie 8
Badge +17
Dan kan het zomaar 5 werkdagen gaan duren
Reputatie 8
Badge +16
Nee
Via abn AMRO ap
En dan wat in de brief stond rek nummer en bedrag overgemaakt


Volgende keer inloggen op je Mijn Telfort en daar de betaling via ideal doen, hierdoor wordt je sneller aangesloten.
Hier staat alle in-and-outs van de blokkade en de betaling
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/geblokkeerd-vanwege-betalingsachterstand-mobiel.htm
Reputatie 8
Badge +16
Hallo 1001680739, aangezien je het bedrag via overschrijving hebt overgemaakt dan duurt het 5 werkdagen voordat de betaling is verwerkt. In het systeem zie ik dat de betaling nog niet is verwerkt.
Mocht je uiterlijk vrijdag nog steeds zonder diensten zitten laat dan een reactie achter in dit topic. Ik zal je dan verder van dienst zijn.

Reageer