beantwoord

De eindafrekening

• 19 april 2015
  • 4 reacties
  • 893 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hoi Telfort.

Ik heb een vraagje mijn zoon had een Abbo en die liep af op 16-04-2015.
We hebben een maand van tevoren keurig het Abbo opgezegd (geen verlenging naar ander provider, gewoon helemaal opgezegd)
Hij had een lease toestel en die wil hij houden.
Ik heb gebeld en daar vertelde ze me wat de toestel dan kost.
Ik heb ook keurig een bevestiging email gehad, met de mededeling wanneer hij afliep en wat het toestel dan koste.

Nou ken ik niet zien in mijn telfort wat de eind afrekening is.
Want we zijn nu al drie dagen uit die Abbo.
Want je betaald altijd en maand vooruit en in de afrekening moet je dat dan ook kunnen zien want dat trekken ze weer recht.

Maar dat is dus het geval we kunnen geen eind afrekening in zien
Alleen nog steeds de kosten wat hij al maandelijks kwijt zou zijn.

Mijn vraag is dus wanneer komt die eind afrekening en wanneer kan ik het zien?

Veel liefs

Yvonne
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 20 april 2015, 06:40

De volgende factuur maand komt de eind afrekening. Het teveel betaalde abonnementsbedrag krijg je dan pro rato terug, evt gebruikskosten (bijv omdat de bundels ook pro rato waren) worden in rekening gebracht en evt. andere eenmalige kosten (zoals overname) worden verrekend. Omdat je MijnTelfort niet meer actief is kan je nadat de eind factuur is opgemaakt voor evt vragen alleen de klantenservice bellen. Geef dan wel even aan dat het om een inmiddels beëindigd abonnement gaat.

Weet je zo genoeg?
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +2
De volgende factuur maand komt de eind afrekening. Het teveel betaalde abonnementsbedrag krijg je dan pro rato terug, evt gebruikskosten (bijv omdat de bundels ook pro rato waren) worden in rekening gebracht en evt. andere eenmalige kosten (zoals overname) worden verrekend. Omdat je MijnTelfort niet meer actief is kan je nadat de eind factuur is opgemaakt voor evt vragen alleen de klantenservice bellen. Geef dan wel even aan dat het om een inmiddels beëindigd abonnement gaat.

Weet je zo genoeg?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Matthijs1986

Ja is me helemaal duidelijk, jammer dat je dat niet meer kan zien.
Hij heeft al zeker twee maanden of langer geen gebruik gemaakt van zijn mobiel, dus zal er daarin geen pro rato in zitten.
Ik zal ze dan wel bellen om te vragen wat de eindafrekening is .

Alvast bedankt voor je uitleg.

yvonnne
Badge +2
@yonne,

Zijn al jouw vragen met betrekking tot de eindfactuur inmiddels beantwoord? Laat je het aan mij weten?

Daphne
Reputatie 1
Badge +1
Hoi @moderator.

Sorry voor de late reactie maar kon door omstandigheden niet online.

Maar ja hoor het is nu goed gekomen paar dagen na deze mail stond er een bedrag wat ik moest betalen.
Heel erg bedankt weer voor alles helemaal top.

Yvonne
.

Reageer