de 1e rekening...

  • 22 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 1543 keer bekeken

Badge
Pfff ik heb dit forum vaker gezien dan welk forum dan ook en ik heb nog maar sinds donderdag een telfort abonnement.

Vanaf donderdag 15 augustus heb ik een telfort internet/bellen/tv on demant abonnement. Had hier direct problemen mee, storingen werd mij verteld. De ene na de andere (heb 4x gehoord dat we de dupe waren van een storing die anders was dan de voorgaande. Uiteindelijk kwam er vrijdag een monteur die zorgde dat er tv was (grotendeels) maar geen telefonie en geen internet ook zijn verhaal was storing en hij was ook nog geen 5 min binnen en had het modem niet eens aangeraakt, was sjagie en was serieus toe aan weekend en dan heb ik het niet eens over het feit dat hij om 10:00 bij ons zou zijn en pas om 12:30 aan kwam lopen zonder belletje dat hij wat later was of uberhaupt excuses voor het late opdagen. Maandag kwam er een monteur die WEL zin had in zijn werk en erg aardig was. Hij hielp me met alles en zorgde dat alles werkte. Wat uiteindelijk het probleem was? De stekker in de centrale zat er niet goed in... serieus!!

We konden het weekend alleen tv kijken, geen gebruik maken van opnemen en afspelen of andere functies. Maargoed wij al tevreden want we konden in iedergeval een klein gedeelte van ons abonnement gebruiken, zenders bekijken!

Sinds maandag eind van de middag konden we alles ook werkelijk gebruiken, opnemen, afspelen, internet deed het vlekkenloos en telefonie werkte! Alles had die vriendelijke monteur aan de praat gekregen en ik dacht werkelijk dat we na een moeilijke start toch konden gaan genieten van ons telfort abonnement. Het beeld was mooier dan bij Ziggo en het internet kwam bij ons tot op zolder! Dat was bij ziggo nooit het geval. Wij helemaal blij

Tot ik net de rekening binnen krijg op mijn mail...

Ik kreeg bij elke storing te horen dat als het signaal het na een bepaalde tijd nog niet deed, ik moest bellen met jullie 0900 nummer. na 4 keer bellen was ik dat ook zat en kreeg ik vrijdag te horen van een medewerker dat dit voor mij allemaal vergoed zou worden, daar deden jullie niet moeilijk over. Ook vroeg ik of ik moest betalen aangezien ik met het weekend erbij 4 dagen niet eens gebruik kan maken van mijn abonnement! Nee dit hoefte niet, ik ging pas betalen op het moment dat we ook werkelijk gebruik konden maken van ons abonnement. Hij zou dit allemaal regelen.

Nu rekenen jullie niet alleen vanaf de 15e abonnementskosten ipv vanaf de 19e zoals beloofd (terwijl we pas in de avond op de 19e signaal hadden maargoed ik kan daarmee leven) nee jullie rekenen vanaf 9 aug!!!!! Er is op de rekening NIETS vergoed aan 0900 nr's naar jullie toe, laat staan dat jullie je aan de afspraak hebben gehouden. Ik heb een abonnement van 35 euro en mag nu bijna 106 euro gaan betalen.

Wat komen er nog meer voor verassingen aan? Elke keer als ik denk dat het ergste achter de rug is en ik kan gaan genieten komen jullie met een nieuwe onaangename verassing. Mijn geduld was ik vrijdag middag al verloren na een chagerijnige monteur, 4keer 0900 nr's bellen en de boodschap dat ik de rest van het weekend zonder internet, bellen en extra tv functies zat maar nu begin ik echt pissig te worden.

Ik hoor graag hoe we dit gaan oplossen.

2 reacties

Badge
Pfff ik heb dit forum vaker gezien dan welk forum dan ook en ik heb nog maar sinds donderdag een telfort abonnement.

Vanaf donderdag 15 augustus heb ik een telfort internet/bellen/tv on demant abonnement. Had hier direct problemen mee, storingen werd mij verteld. De ene na de andere (heb 4x gehoord dat we de dupe waren van een storing die anders was dan de voorgaande. Uiteindelijk kwam er vrijdag een monteur die zorgde dat er tv was (grotendeels) maar geen telefonie en geen internet ook zijn verhaal was storing en hij was ook nog geen 5 min binnen en had het modem niet eens aangeraakt, was sjagie en was serieus toe aan weekend en dan heb ik het niet eens over het feit dat hij om 10:00 bij ons zou zijn en pas om 12:30 aan kwam lopen zonder belletje dat hij wat later was of uberhaupt excuses voor het late opdagen. Maandag kwam er een monteur die WEL zin had in zijn werk en erg aardig was. Hij hielp me met alles en zorgde dat alles werkte. Wat uiteindelijk het probleem was? De stekker in de centrale zat er niet goed in... serieus!!

We konden het weekend alleen tv kijken, geen gebruik maken van opnemen en afspelen of andere functies. Maargoed wij al tevreden want we konden in iedergeval een klein gedeelte van ons abonnement gebruiken, zenders bekijken!

Sinds maandag eind van de middag konden we alles ook werkelijk gebruiken, opnemen, afspelen, internet deed het vlekkenloos en telefonie werkte! Alles had die vriendelijke monteur aan de praat gekregen en ik dacht werkelijk dat we na een moeilijke start toch konden gaan genieten van ons telfort abonnement. Het beeld was mooier dan bij Ziggo en het internet kwam bij ons tot op zolder! Dat was bij ziggo nooit het geval. Wij helemaal blij

Tot ik net de rekening binnen krijg op mijn mail...

Ik kreeg bij elke storing te horen dat als het signaal het na een bepaalde tijd nog niet deed, ik moest bellen met jullie 0900 nummer. na 4 keer bellen was ik dat ook zat en kreeg ik vrijdag te horen van een medewerker dat dit voor mij allemaal vergoed zou worden, daar deden jullie niet moeilijk over. Ook vroeg ik of ik moest betalen aangezien ik met het weekend erbij 4 dagen niet eens gebruik kan maken van mijn abonnement! Nee dit hoefte niet, ik ging pas betalen op het moment dat we ook werkelijk gebruik konden maken van ons abonnement. Hij zou dit allemaal regelen.

Nu rekenen jullie niet alleen vanaf de 15e abonnementskosten ipv vanaf de 19e zoals beloofd (terwijl we pas in de avond op de 19e signaal hadden maargoed ik kan daarmee leven) nee jullie rekenen vanaf 9 aug!!!!! Er is op de rekening NIETS vergoed aan 0900 nr's naar jullie toe, laat staan dat jullie je aan de afspraak hebben gehouden. Ik heb een abonnement van 35 euro en mag nu bijna 106 euro gaan betalen.

Wat komen er nog meer voor verassingen aan? Elke keer als ik denk dat het ergste achter de rug is en ik kan gaan genieten komen jullie met een nieuwe onaangename verassing. Mijn geduld was ik vrijdag middag al verloren na een chagerijnige monteur, 4keer 0900 nr's bellen en de boodschap dat ik de rest van het weekend zonder internet, bellen en extra tv functies zat maar nu begin ik echt pissig te worden.

Ik hoor graag hoe we dit gaan oplossen.


De rekening dat je rekening afwijkend is EN dat je kosten nog niet verrekend zijn, is naar alle waarschijnlijkheid te verklaren door dit;
http://www.telfort.nl/klantenservice/dsl/Internet-tv-bellen/Betalen/Facturen.htm
Evt. verrekeningen zullen hoogstwaarschijnlijk pas volgende maand plaatsvinden, aangezien alles wat gebeurt/verrekend wordt na de 15e van de maand pas in de maand erop op de factuur komt.


Maar waarom factureren ze dan vanaf de 9e ipv vanaf het begin van je abonnement? Het abonnement begon officieel de 15e pas namelijk. Dit staat in alle mails en sms die ik van telfort ontvangen heb, maar wel factureren vanaf de 9e...? Dat is dan niet logisch.
Badge +2
Pfff ik heb dit forum vaker gezien dan welk forum dan ook en ik heb nog maar sinds donderdag een telfort abonnement.

Vanaf donderdag 15 augustus heb ik een telfort internet/bellen/tv on demant abonnement. Had hier direct problemen mee, storingen werd mij verteld. De ene na de andere (heb 4x gehoord dat we de dupe waren van een storing die anders was dan de voorgaande. Uiteindelijk kwam er vrijdag een monteur die zorgde dat er tv was (grotendeels) maar geen telefonie en geen internet ook zijn verhaal was storing en hij was ook nog geen 5 min binnen en had het modem niet eens aangeraakt, was sjagie en was serieus toe aan weekend en dan heb ik het niet eens over het feit dat hij om 10:00 bij ons zou zijn en pas om 12:30 aan kwam lopen zonder belletje dat hij wat later was of uberhaupt excuses voor het late opdagen. Maandag kwam er een monteur die WEL zin had in zijn werk en erg aardig was. Hij hielp me met alles en zorgde dat alles werkte. Wat uiteindelijk het probleem was? De stekker in de centrale zat er niet goed in... serieus!!

We konden het weekend alleen tv kijken, geen gebruik maken van opnemen en afspelen of andere functies. Maargoed wij al tevreden want we konden in iedergeval een klein gedeelte van ons abonnement gebruiken, zenders bekijken!

Sinds maandag eind van de middag konden we alles ook werkelijk gebruiken, opnemen, afspelen, internet deed het vlekkenloos en telefonie werkte! Alles had die vriendelijke monteur aan de praat gekregen en ik dacht werkelijk dat we na een moeilijke start toch konden gaan genieten van ons telfort abonnement. Het beeld was mooier dan bij Ziggo en het internet kwam bij ons tot op zolder! Dat was bij ziggo nooit het geval. Wij helemaal blij

Tot ik net de rekening binnen krijg op mijn mail...

Ik kreeg bij elke storing te horen dat als het signaal het na een bepaalde tijd nog niet deed, ik moest bellen met jullie 0900 nummer. na 4 keer bellen was ik dat ook zat en kreeg ik vrijdag te horen van een medewerker dat dit voor mij allemaal vergoed zou worden, daar deden jullie niet moeilijk over. Ook vroeg ik of ik moest betalen aangezien ik met het weekend erbij 4 dagen niet eens gebruik kan maken van mijn abonnement! Nee dit hoefte niet, ik ging pas betalen op het moment dat we ook werkelijk gebruik konden maken van ons abonnement. Hij zou dit allemaal regelen.

Nu rekenen jullie niet alleen vanaf de 15e abonnementskosten ipv vanaf de 19e zoals beloofd (terwijl we pas in de avond op de 19e signaal hadden maargoed ik kan daarmee leven) nee jullie rekenen vanaf 9 aug!!!!! Er is op de rekening NIETS vergoed aan 0900 nr's naar jullie toe, laat staan dat jullie je aan de afspraak hebben gehouden. Ik heb een abonnement van 35 euro en mag nu bijna 106 euro gaan betalen.

Wat komen er nog meer voor verassingen aan? Elke keer als ik denk dat het ergste achter de rug is en ik kan gaan genieten komen jullie met een nieuwe onaangename verassing. Mijn geduld was ik vrijdag middag al verloren na een chagerijnige monteur, 4keer 0900 nr's bellen en de boodschap dat ik de rest van het weekend zonder internet, bellen en extra tv functies zat maar nu begin ik echt pissig te worden.

Ik hoor graag hoe we dit gaan oplossen.


De rekening dat je rekening afwijkend is EN dat je kosten nog niet verrekend zijn, is naar alle waarschijnlijkheid te verklaren door dit;
http://www.telfort.nl/klantenservice/dsl/Internet-tv-bellen/Betalen/Facturen.htm
Evt. verrekeningen zullen hoogstwaarschijnlijk pas volgende maand plaatsvinden, aangezien alles wat gebeurt/verrekend wordt na de 15e van de maand pas in de maand erop op de factuur komt.

Reageer