DUS WORD HIER ECHT MOE VAN IK WIL TUSSEN NU EN NU EEN OPLOSSING ANDERS GA IK HET WEER ANDERS MOETEN DOEN.
BEN VAN PLAN OOK MIJN FACTUREN NIET TE BETALEN ZOLANG ER GEEN OPLOSSING KOMT!!! WEIGER IK TE BETALEN NET ALS JULLIE WEIGEREN GELIJK EEN OPLOSSING TE ZOEKEN TE VINDEN KLANTVRIENDELIJKHEID IS WEER ZEEER VER TE ZOEKEN
DUS HOPELIJK DAT HET VIA HIER SNELLER GAAT OF IETS WANT ANDERS GA IK HET ANDERS OPLOSSEN!
Voor de ogen van de lezers van dit topic, van MS Word -> Change Case -> Sentence case.
Telfort gaat nu echt te ver dit is niet normaal heb 12 maanden korting hebben ze niet door gevoert uiteindelijk die *** brief toegestuurd ja ze gaan er mee aan de slag ******* maand later meot ik zelf bellen weer klantenservice kosten na 4 x domme medewerkers gesproken te hebben kwam er een half goede medewerker tevoorschijn mijn gezegd bel u gisteren terug niet gebeurd. Vandaag weer 4 x gebeld hoe het zit afwachten afwachten... Dat is hun antwoord!!!
Dus word hier echt moe van ik wil tussen nu en nu een oplossing anders ga ik het weer anders moeten doen.
Ben van plan ook mijn facturen niet te betalen zolang er geen oplossing komt!!! Weiger ik te betalen net als jullie weigeren gelijk een oplossing te zoeken te vinden klantvriendelijkheid is weer zeeer ver te zoeken
dus hopelijk dat het via hier sneller gaat of iets want anders ga ik het anders oplossen!