De 12 maanden korting is niet doorgevoerd

• 22 maart 2013
  • 14 reacties
  • 5307 keer bekeken

TELFORT GAAT NU ECHT TE VER DIT IS NIET NORMAAL HEB 12 MAANDEN KORTING HEBBEN ZE NIET DOOR GEVOERT UITEINDELIJK DIE *** BRIEF TOEGESTUURD JA ZE GAAN ER MEE AAN DE SLAG ******* MAAND LATER MEOT IK ZELF BELLEN WEER KLANTENSERVICE KOSTEN NA 4 X DOMME MEDEWERKERS GESPROKEN TE HEBBEN KWAM ER EEN HALF GOEDE MEDEWERKER TEVOORSCHIJN MIJN GEZEGD BEL U GISTEREN TERUG NIET GEBEURD. VANDAAG WEER 4 X GEBELD HOE HET ZIT AFWACHTEN AFWACHTEN... DAT IS HUN ANTWOORD!!!

DUS WORD HIER ECHT MOE VAN IK WIL TUSSEN NU EN NU EEN OPLOSSING ANDERS GA IK HET WEER ANDERS MOETEN DOEN.

BEN VAN PLAN OOK MIJN FACTUREN NIET TE BETALEN ZOLANG ER GEEN OPLOSSING KOMT!!! WEIGER IK TE BETALEN NET ALS JULLIE WEIGEREN GELIJK EEN OPLOSSING TE ZOEKEN TE VINDEN KLANTVRIENDELIJKHEID IS WEER ZEEER VER TE ZOEKEN

DUS HOPELIJK DAT HET VIA HIER SNELLER GAAT OF IETS WANT ANDERS GA IK HET ANDERS OPLOSSEN!

Voor de ogen van de lezers van dit topic, van MS Word -> Change Case -> Sentence case.

Telfort gaat nu echt te ver dit is niet normaal heb 12 maanden korting hebben ze niet door gevoert uiteindelijk die *** brief toegestuurd ja ze gaan er mee aan de slag ******* maand later meot ik zelf bellen weer klantenservice kosten na 4 x domme medewerkers gesproken te hebben kwam er een half goede medewerker tevoorschijn mijn gezegd bel u gisteren terug niet gebeurd. Vandaag weer 4 x gebeld hoe het zit afwachten afwachten... Dat is hun antwoord!!!

Dus word hier echt moe van ik wil tussen nu en nu een oplossing anders ga ik het weer anders moeten doen.

Ben van plan ook mijn facturen niet te betalen zolang er geen oplossing komt!!! Weiger ik te betalen net als jullie weigeren gelijk een oplossing te zoeken te vinden klantvriendelijkheid is weer zeeer ver te zoeken

dus hopelijk dat het via hier sneller gaat of iets want anders ga ik het anders oplossen!

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

14 reacties

Reputatie 8
Badge +16
En de CAPS-lock van je toetsenbord is ook al kapot...
Reputatie 8
Badge +16
Goed, en als je uitgeraasd bent, en zoals Franzki aan aangeeft je toetsenboard gerepareerd hebt, vertel een wat je klachten nu zijn.
Misschien dat mede forumbezoekers zoals Franzki en ik kunnen helpen. Zonder een duidelijk uitleg zal Telfort denk ik weinig voor je kunnen doen.
Reputatie 8
Badge +17
of... wíllen doen :mad:
Reputatie 3
Badge +1
@cangri,

Het is duidelijk dat je niet tevreden bent met de huidige gang van zaken. Mijn excuses dat je nog geen terugkoppeling hebt ontvangen. Ik help je graag verder om tot een passende oplossing te komen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
franzi en tuut tuut jullie kunnen niet helpen dit is echt iets van telfort en als je niets nuttigs te reageren heb reageer niet:) 

denise heb het naar je toe gestuurd
Reputatie 8
Badge +18
franzi en tuut tuut jullie kunnen niet helpen dit is echt iets van telfort en als je niets nuttigs te reageren heb reageer niet:) 

denise heb het naar je toe gestuurd

@cangri
Als je iets in een forum post en ook nog de manier waarop je dit doet kun je reacties verwachten van overige forumleden.
En franzki en tuut tuut zijn zeer gerespecteerde forum leden die hier al heel wat bezoekers hebben geholpen met diverse problemen.
gr jimny
@jimmy dat snap ik maar als  ze zoveel mensen geholpen hebben dan weten ze ook dat als je dit soort berichten schrijft dat je dan echt boos bent en om dan zo te reageren lijkt me niet echt handig maar oke
Reputatie 8
Badge +10
@jimmy dat snap ik maar als  ze zoveel mensen geholpen hebben dan weten ze ook dat als je dit soort berichten schrijft dat je dan echt boos bent en om dan zo te reageren lijkt me niet echt handig maar oke

Hoe iemand hoort te reageren op een forum is niet aan jou om te beoordelen.
Jouw boosheid is juist de 'trigger' voor deze reacties... 😉
ja dat weet ik maar als ze zo onzinnig reageren kunnen ze beter ''stil'' zijn 🙂 ja want jullie ervaren het zelf niet dus ja wel grappig dat mensen zo dan reageren.. maar laat het maar weer want dit gaat nergens heen. en als die medewerkers hun werk deden hoe het hoort of de personen waar het naar toe moet was dit allemaal onnodig:rolleyes:
Reputatie 8
Badge +10
Het is goed zo... ;)
Denise gaat het voor je oplossen.
Reputatie 8
Badge +16
Ben niet boos hoor...🆒, alleen komt het voor dat als je de lucht uit het ballonnetje laat lopen, mensen redelijk worden en hun probleem willen posten.
Gezien je titelaanpassing die je na mijn posting hebt gedaan weet ik zeker dat ik je niet kan helpen.
Denise zal ongetwijfeld raad weten, al denk ik dat het antwoord pas na het weekend gaat komen.
Reputatie 4
Badge +3
@cangri,

Ik heb de gegevens van mijn collega Denise ontvangen aangezien het over jouw vaste internet gaat.

Ik probeer vandaag meer informatie te hebben over de kortingsperiode, ik zal de update in dit topic plaatsen.

Henk
@henk ben al benadert.

het is in iedergeval goed opgelost dus ben weer tevreden alleen jammer dat het niet gelijk kan allemaal.

maar weer een tevreden klant

bedankt

cangri
Reputatie 4
Badge +3
@cangri,

Dank je wel voor deze terugkoppeling en fijn om te lezen dat het inmiddels naar tevredenheid is opgelost.

Ik sluit het topic.

Henk