beantwoord

Credit in een keer verwerkt?

• 27 januari 2014
  • 5 reacties
  • 1008 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Goeden dag.

Ik had een vraagje?
Mijn contract loopt af op 09-03-2014.
Ik had toen gekeken voor een aanbieding die voor mijn gunstig was ik zag toen dat ik maar voor 0.20 minder kon ik had hier toen ook een topic over geschreven, (die ik nu even niet meer kon vinden vandaar dat ik deze heb gestart excuss daarvoor als het niet mag).

Maar goed ik moest toen via een prive bericht mijn gegevens door geven zodat telfort mij kon bellen om voor mijn iets te betekenen.

Dat is ook keurig gebeurt en kwamen tot een oplosssing.

Ik zou vier maanden gratis kunnen bellen of ik daar mee eens was, en tuurlijk was ik daar mee eens:o.

ik zou dan een sms krijgen dat ze in de maand  juni dan in ene 34.00 eraf zouden halen.

Nu kreeg ik vandaag 27-01-2014 een sms dat de volgende factuur dat bedrag eraf zou halen.

Nu is mijn vraag ik heb nog een contract tot en met 09-03-2014 dan pas zou mijn verlening ook ingaan.

Dus snap ik niet waarom ik nu 27-01-2014 dat bedrag eraf word gehaald dan heb ik toch geen voordeel omdat ik dan vooraf betaal.

Ik zou van u graag willen vragen wat nu precies de bedoeling hiervan is als dat niet te veel moeite is.

als ik vier maanden gratis een abo heb gekregen is het dan niet zo dat ik na 09-03-2014 vier maanden gratis mag?

( zwart wit gezien als ik nu 34.00 moet betalen dat is dus volgens mijn de maand  jan, feb maar april als het de bedoeling is dat ik dan in mei weer gewoon betaal is er niks gratis geweest, want ik betaal maand januarie dus voor vier keer in ene.

IK hoop dat u me er een antwoord op kunt geven 

Heel erg bedankt voor zover

groetje's yvon
icon

Beste antwoord door Denise 28 januari 2014, 10:04

@yonne,

Mijn excuses als hierover onduidelijkheid is ontstaan. Een credit wordt in één keer verrekend met de aankomende factuur. In jouw geval houdt dat in dat je deze maand geen abonnementskosten hebt en dat je €21,69 krijgt teruggestort op jouw rekening.

Ben je hiermee voldoende geïnformeerd?

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Al gekeken welke bedragen er op de factuur staan, ook voor een negatief bedrag of 0 bedrag krijg je een factuur
Badge +2
Waarschijnlijk krijg je in 1X het bedrag voor 4 maanden als creditering. Je betaalt dan dus in de betreffende maanden, maar je aankomende factuur is dan -....
Reputatie 3
Badge +1
@yonne,

Mijn excuses als hierover onduidelijkheid is ontstaan. Een credit wordt in één keer verrekend met de aankomende factuur. In jouw geval houdt dat in dat je deze maand geen abonnementskosten hebt en dat je €21,69 krijgt teruggestort op jouw rekening.

Ben je hiermee voldoende geïnformeerd?

Denise
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Denise,

Ik heb het nu helemaal begrepen :o

Ik hou de faktuur in de gaten en kijk of ze het terug storten.

Wederom je hebt me weer heel goed geholpen echt je bent een topper.

Dank je wel daarvoor.

Groetje's yvonne :D
Reputatie 3
Badge +1
@yonne,

Dat is fijn om te lezen! 🙂 Het topic wordt hierbij gesloten.

Denise