beantwoord

Coulance mogelijk voor hoge kosten buitenland?

• 21 augustus 2013
  • 3 reacties
  • 2016 keer bekeken

beste helpdesk

na mijn vakantie bleek ik een rekening van € 674,47 te hebben
deze bleek veroorzaakt te zijn door hoog internet gebruik, waar ik dacht dat ik de limiet verwijderd had voor nog een keer hetzelfde bedrag (uit mijn hoofd 60 euro) aan gebruikskosten, bleek dat ik de limiet volledig uitgeschakeld had, waardoor mijn internet onbeperkt gebruikt werd, met dusdanige kosten.
Nu snap ik dat dit mijn eigen schuld is, echter vroeg ik mij af of er uit coulance iets aan dit hoge factuur bedrag gedaan kon worden, omdat dit nogal een aardige hap uit mijn bankrekening is.
is het bijvoorbeeld uit coulance mogelijk dat ik ipv het bedrag wat nu afgeschreven is het aantal MB betaal volgens de buitenland bundels die jullie vlak na mijn vakantie geintroduceerd hebben?
alvast erg bedankt voor jullie reactie,
Laurens Ouwerkerk
icon

Beste antwoord door Denise 21 augustus 2013, 13:49

@laurens1982,

Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van dit hoge bedrag. Ik zet dit graag voor je bij de betreffende afdeling. Zij zullen hier opnieuw naar kijken, echter kan ik geen garantie geven over de uitkomst hiervan.
Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@laurens1982,

Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van dit hoge bedrag. Ik zet dit graag voor je bij de betreffende afdeling. Zij zullen hier opnieuw naar kijken, echter kan ik geen garantie geven over de uitkomst hiervan.
Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht.

Denise
ik ben zojuist gebeld door de klantenservice met een heel erg nette regeling, Telfort bedankt voor de hele goede service! (en aan Marjon Kok specifiek voor de heel goede telefonische service!)
Reputatie 3
Badge +1
@laurens1982,

Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost! Ik zal het doorgeven aan Marjon :)
Het topic wordt hierbij gesloten.

Denise