beantwoord

Contactmogelijkheden opvraag einddatum contract

• 9 april 2015
  • 1 reactie
  • 1016 keer bekeken

Krijg een leuke email vandaag waarin vermeld staat Stel u vraag online, nou neem me niet kwalijk zeg maar dat werkt dus niet en is zeker niet online!
Moet je vraag intypen en daar komt dus helemaal niet het gene uit voort wat ik verwacht.
Mijn vraag is wanneer mijn abonnement afloopt voor internet telefoon en tv. Denk er n.l. zwaar aan om over te stappen naar een ander bedrijf.
Van mijn mobile Telfort abonnement weet ik inmiddels dat pas volgend jaar in mei is.
Ik heb al een klacht neer gelegd dat ik ben voorgelogen met dat mooie alles in 1 pakket, want het mobile abonnement is helemaal niet aan gekoppeld aan mijn andere abonnement maar is een los contrast voor 2 jaar. Heb begrepen dat ik nu dus vast zit aan dat mobile abonnement maar daardoor ben ik helemaal niet meer tevreden over Telfort. Dus ik ga op zoek naar een ander bedrijf dus wil ik graag weten wanneer ik dat kosteloos kan laten ingaan.
icon

Beste antwoord door jimny 9 april 2015, 22:15

Je kunt voor beide contracten inloggen op mijn Telfort internet etc en voor Telfort mobiel en je kunt daar precies zien wanneer je contracten aflopen.

En alles in één contracten zijn toch echt internet-iTv-vast bellen en mobiel contract staat daar los van echter als iTV hebt en een mobiel contract dan kom je in aanmerking voor combivoordeel

En natuurlijk ben je vrij om over te stappen naar een andere provider, echter bij de ene vindt je wat en bij de ander laat je wat
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +17
Je kunt voor beide contracten inloggen op mijn Telfort internet etc en voor Telfort mobiel en je kunt daar precies zien wanneer je contracten aflopen.

En alles in één contracten zijn toch echt internet-iTv-vast bellen en mobiel contract staat daar los van echter als iTV hebt en een mobiel contract dan kom je in aanmerking voor combivoordeel

En natuurlijk ben je vrij om over te stappen naar een andere provider, echter bij de ene vindt je wat en bij de ander laat je wat

Reageer