Combivoordeel niet zichtbaar op factuur

• 14 oktober 2016
  • 16 reacties
  • 638 keer bekeken

Goedemorgen,

Vorige week heb ik internet + tv abonnement aangesloten bij Telfort en daarbij aangegeven dat ik gebruik wil maken van de combivoordeel. Ik heb namelijk ook een Telfort mobiel abonnement. Inmiddels heb ik een factuur ontvangen met daarin het maandbedrag zonder de combivoordeel. Daarnaast wordt nergens aangegeven dat ik gebruik maak van combivoordeel. Tijdens het aanvraag stond een ander maandbedrag, namelijk 31,50 i.p.v. 36,50, aangegeven. Hoe weet ik of de combivoordeel wordt toegepast op mijn internet + televisie abonnement?

16 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als het goed is wordt de combikorting zichtbaar op de eerstvolgende faktuur, is het gekozen voordeel wel zichtbaar in je mijn telfort
Dat hopen we dan maar. Jammer dat het niet aangegeven wordt in het bestelingsoverzicht. Ook op mijn Telfort kan ik dit helaas niet terugzien. We wachten het wel af...
Reputatie 8
Badge +16
Hallo turgay61, welkom op het forum! Wat fijn dat je een Internet & Interactieve TV abonnement bij ons hebt afgesloten. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken voor je kijken hoe het zit met CombiVoordeel.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Je Internet & TV abonnement gaat op 8 november 2016 van start. Zodra je abonnement gestart is kun je ook gebruik maken van CombiVoordeel. Ik neem aan dat je gebruik wilt maken van de 5 euro factuurkorting als voordeel? Ik stel voor om mij weer een bericht te sturen op 8 november 2016. Dan zal ik CombiVoordeel voor je aanmelden. In afwachting van jouw reactie.
Hallo Stephen,

Ik wil inderdaad gebruik maken van de 5 euro factuurkorting. Dit heb ik ook bij de bestelling aangevinkt. Moet ik op 8 november nog een bericht versturen of wordt de korting automatisch verrekend?

Groet,

Saruhan
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Saruhan, bedankt voor je bericht. Zodra je abonnement op 8 november van start is gegaan dan kan CombiVoordeel worden aangemeld. Zodra CombiVoordeel is aangemeld dan wordt de korting automatisch verrekend op je factuur. Op 8 november zal ik je dan weer contact met jou opnemen via dit topic. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben in de tussentijd stel ze gerust.
Hallo Stephen. We hebben vanavond alles aangesloten. Wordt de combivoordeel nu geactiveerd? Daarnaast zou ik ook graag wiklen weten of jullie de beeindiging van mijn ziggo contract geregeld hebben.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Saruhan, excuses dat een reactie van mij is uitgebleven gisteren. Ik heb zojuist CombiVoordeel voor je aangemeld. Als het goed is heb je hiervan een bevestiging ontvangen op je hotmail adres. Het duurt 24 uur voordat deze aanmelding is voltooid.
Helaas kan ik niet voor je controleren of je contract bij Ziggo is beëindigd. Wij ervaren momenteel problemen met onze overstapservice. Kun jij contact opnemen met Ziggo om te controleren of je contract is beëindigd? Bij voorbaat dank!
Hallo Stephen. Dank voor je reactie en de afhandeling van de combivoordeel. Ik zal contact opnemen met Ziggo.
Hallo Stephen. Ik heb vanmiddag om 12:31 uur gebeld met de klantenservice van Telfort en meneer Jaap gesproken over de overstapservice. Tot mijn grote teleurstelling werd mij verteld dat jullie nog geen activering van mijn nieuwe diensten doorgegeven hebben aan Ziggo. Ziggo heeft dus nog niets afgesloten. Ook heb ik contact opgenomen met Ziggo en zij wachten op antwoord van Telfort.

Ik heb er niets mee opgeschoten om met de klantenservice van Telfort te bellen omdat deze meneer niet kon zien dat ik gisteren 8 november 2016 mijn nieuwe abonnement heb aangesloten. Daarnaast was deze meneer zeer onbehulpzaam.

Zou je alsjeblieft Ziggo voor mij willen opzeggen (ik heb dit al meer een maand van te voren gevraagd bij de bestelling) zodat ik geen dubbele kosten ontvang?

In afwachting van je antwoord.

Alvast bedankt.

Groet,

Saruhan
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Saruhan, daar was ik al bang voor. 😞
Het is niet mogelijk om buiten de overstapservice Ziggo voor jou op te zeggen. Ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken om dit zelf te doen. Over de dubbele kosten hoef je je geen zorgen te maken. Wanneer je de laatste facturen van Ziggo hebt ontvangen dan zorg ik ervoor dat de dubbele kosten worden vergoed. Heb je de bevestigingsmail van CombiVoordeel nog ontvangen?
Hallo Stephen, ik heb vandaag weer gebeld met Ziggo en zij zeggen het stopt te zetten. Als ik dubbele kosten ontvang kom ik weer bij je terug. De combivoordeel bevestiging heb ik ontvangen. Mijn dank daarvoor!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het opzeggen. Zodra je de laatste factuur hebt ontvangen stuur mij dan een berichtje. Ik zal je dan een mailadres kenbaar maken waar je de factuur naar toe kunt mailen. Ik verneem ook graag van je wanneer CombiVoordeel actief is. Graag gedaan. 🙂
Goedemorgen Stephen. Gisteren heb ik mijn eerste factuur van Telfort ontvangen. Helaas wordt de combivoordeel niet verrekend. Hoe kan dit?
Reputatie 8
Badge +16
Goedemorgen Stephen. Gisteren heb ik mijn eerste factuur van Telfort ontvangen. Helaas wordt de combivoordeel niet verrekend. Hoe kan dit?
De factuur was toen al opgemaakt. Op je volgende factuur wordt de korting van de eerste factuur verrekend. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je mij een berichtje sturen en dan zorg ik ervoor dat de korting alsnog wordt toegekend. 🙂
Hallo Stephen. Dank voor je bericht. Ik zal het in de gaten houden of er bij mijn tweede factuur 10 euro korting wordt verwerkt. Ik laat het je weten. Bedankt tot zo ver.

Reageer