beantwoord

combivoordeel niet doorgevoerd op facturen

• 4 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 1
hoi, naarmate ik mijn facturen bekijk,
is het combivoordeel wat ik in de winkel erbij heb genomen niet doorgerekend op de facturen.
het voordeel waar ik voor koos was de 5 euro korting.

het staat wel op het contract dat ik de 5 euro combivoordeel heb genomen.

is het nog mogelijk om dit te verekenen met de kosten van de volgende maand.
de facturen vanaf waarop het combivoordeel inging zijn vanaf juli.
icon

Beste antwoord door Stephen 8 augustus 2017, 16:57

Hallo Alex, ik zie dat de factuurkorting sinds vandaag (8 augustus) is geactiveerd. Aangezien je de korting van juli t/m 7 augustus bent misgelopen zal ik ervoor zorgen dat deze met jouw volgende factuur wordt verrekend. Op je volgende factuur ontvang je daarbij ook gewoon de factuurkorting van september en de factuurkorting van van 8 augustus t/m 31 augustus. In totaal ontvang je dus 15 euro aan factuurkorting op je eerst volgende factuur. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 1
ik heb momenteel combivoordeel aangevraagd (5 euro korting)

ik wil nog wel graag vragen of het mogelijk is dat ik die missende combi-voordeel korting van de maanden waarbij ik dit niet heb gekregen verekend kan krijgen op mijn volgende factuur.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Alex, ik zie dat de factuurkorting sinds vandaag (8 augustus) is geactiveerd. Aangezien je de korting van juli t/m 7 augustus bent misgelopen zal ik ervoor zorgen dat deze met jouw volgende factuur wordt verrekend. Op je volgende factuur ontvang je daarbij ook gewoon de factuurkorting van september en de factuurkorting van van 8 augustus t/m 31 augustus. In totaal ontvang je dus 15 euro aan factuurkorting op je eerst volgende factuur. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer