beantwoord

Combivoordeel korting + activatie kosten korting, niet doorberekend

• 8 mei 2017
  • 5 reacties
  • 512 keer bekeken

Ik heb een abonnement bij Telfort afgesloten, welke ik in eerste instantie via de site wilde doen, maar omdat ik nog een aantal aanvullende vragen had mbt combivoordeel en overname beleid heb ik telefonisch contact opgenomen.

Uiteindelijk kon ik telefonisch ook een abonnement bij de telefonist afsluiten tegen dezelfde voorwaarden als op de site, dit waren: €5,-/ mnd korting plus het vervallen van de activatie kosten van €30,-.

Ik heb een abonnement afgesloten welke alleen internet bevat welke zonder korting €30,-/ mnd kost, met combiveerdeel zou dit €25,-/mnd zijn.

Nou zie ik mijn eerste factuur online staan waar een bedrag van €60 is aangeslagen --> €30 activatiekosten + €30 maandelijkse kosten welke dus €35 te hoog is.

Via het tabje abonnement zie ik dat mijn combivoordeel aanstaat dus er gaat iets mis. Nu zag ik in eerdere topics dat hierover al vragen waren gesteld, maar ik zie ook in de topics terug komen dat er zelfs na de 4de factuur nog geen verrekening is geweest.

Kunnen jullie mij hier uitsluitsel over geven hoe de vork in de steel steekt?

mvg,
Thomas
icon

Beste antwoord door jimny 8 mei 2017, 21:58

Als het goed is wordt deze korting en activatiekosten op je eerst volgende factuur met je verrekend
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als het goed is wordt deze korting en activatiekosten op je eerst volgende factuur met je verrekend
Beste medewerker van Telfort,
Terugkomend op mijn vraag, zijn idd de kosten verekend (naar rato) voor de combivoordeel. Echter zijn de teveel betaalde kosten voor activatie niet met terugwerkende kracht verekend, dit is bij aflsuiten van het contract wel overeen gekomen. Gaarna duidelijkheid mbt deze kosten en de afhandeling ervan.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi mrThomas, dank voor dit signaal. De activatiekosten worden op de eerste of op de tweede factuur verrekend. Ik wil je daarom verzoeken nog even te wachten op de eerstvolgende factuur. Bedankt voor je geduld. 🙂
Beste medewerker van telfort ik ben ondertussen aanbeland bij mijn 3de factuur waarbij, niet met terugwerkende kracht de activatie kosten zijn verekend. Ik heb nu een nette factuur van €25,- wat mijn normale maand bedrag is incl. combi voordeel.

Een kleine resume:

factuur mei: €60
factuur juni: €20,32
factuur juli: €25

Op de factuur van juni zijn wel de combi kosten van de maand mei terug verekend, maar de activatie kosten (€30) welke ik in mei heb betaald zijn niet verekend, zou iemand hiernaar kunnen kijken aub. Het abonnement heb ik afgesloten met een actie waarbij geen activatie kosten zouden worden gerekend.

mvg,
Thomas
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Thomas, dank voor dit signaal. Mijn systeem vertelt mij ook dat er nog geen verrekening heeft plaatsgevonden. Alsnog heb ik dit voor je in orde gemaakt. Ga ervan dat je de correctie zult vinden op de eerstvolgende factuur. 🙂

Reageer