Combivoordeel correctie niet ontvangen

• 28 januari 2018
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

ik heb laatst een sms gekregen over combivoordeel terwijl ik al een combivoordeel heb.. daarna heb ik een sms gekregen met deze tekst erin:
Beste klant, door een storing in ons systeem heeft u onterecht een bericht van ons gekregen over CombiVoordeel. Ook kan het zijn dat een deel van uw 5,- korting ontbreekt op uw factuur. Om het goed te maken brengen wij daarom 2,50 minder in rekening op uw eerstvolgende factuur, zo ontvangt u minimaal 5,- CombiVoordeel. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Telfort

Dit is echter niet het geval geweest. Ik heb namelijk geen 2.50 minder op mijn eerst volgende factuur. Gaat dit nog gebeuren of?

Bedankt alvast voor het beantwoorden.

Mvg,

Ayten

2 reacties

Miste een deel van de €5,- korting op de factuur daarvoor?
Het wordt natuurlijk alleen gecorrigeerd als het daarvoor fout is gegaan.

Aanvulling:
Er is ook een webcare topic over per abuis verstuurde emails.
https://forum.telfort.nl/telfort-voordeel-336/e-mail-ontvangen-dat-combivoordeel-is-vervallen-72984/index1.html#post604874
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Ayten, welkom op het forum. Ik begrijp dat je de correctie van je Combivoordeel nog niet terug ziet. Daar wil ik graag voor je achterna. Kan je hiervoor je klantnummer of je postcode en huisnummer aan je profiel toevoegen? Dan kan ik uitzoeken wat er aan de hand is.

Reageer