beantwoord

Bundelwijziging

• 30 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 488 keer bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Geachte heer of mevrouw,

Gisteren heb ik een extra bundel toegevoegd aan mijn abo, namelijk de 4g bundel. Als ik inlog op mijnmobiel van Telfort staat daar nu een bedrag van ad Euro 31,30. Echter op de mijn telfort app staat een bedrag van ad Euio 35,09. Hoe kan dit?

Groet,
icon

Beste antwoord door Koffiemok 30 oktober 2014, 10:32

Hoi & welkom op het forum. :)

De belstatus laat het verbruik en maandkosten zien van de huidige factuurperiode.
De maandkosten betaal je altijd vooruit. Voeg je een bundel toe dan zie je de bundel voor meer dan 1 maandperiode op de factuur staan. En dit is dus wat je belstatus nu al laat zien.

Op Mijn Telfort ▶️ Mijn abonnement zie je de bundels en maandkosten incl. btw en korting. Ben je op de 2de factuur na de wijziging binnen de bundels gebleven en geen extra kosten gemaakt. Dan is dat het factuurbedrag wat op de factuur zal staan.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Hoi & welkom op het forum. :)

De belstatus laat het verbruik en maandkosten zien van de huidige factuurperiode.
De maandkosten betaal je altijd vooruit. Voeg je een bundel toe dan zie je de bundel voor meer dan 1 maandperiode op de factuur staan. En dit is dus wat je belstatus nu al laat zien.

Op Mijn Telfort ▶️ Mijn abonnement zie je de bundels en maandkosten incl. btw en korting. Ben je op de 2de factuur na de wijziging binnen de bundels gebleven en geen extra kosten gemaakt. Dan is dat het factuurbedrag wat op de factuur zal staan.