beantwoord

Blokkade sneller opheffen

• 13 november 2019
  • 9 reacties
  • 131 keer bekeken

Goedemiddag, 

ik heb mijn achterstallige betalingen allemaal voldaan. 

Alleen vroeg ik mij af hoelang het duurt voordat de blokkade eraf gaat?

En hoe weet ik dat de betaling binnen is bij jullie aangezien ik niet kan bellen? 

En maakt het verschil of ik het zelf overmaak of via de link die ik als sms ontvangen hebt?

met vriendelijke groeten, 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 november 2019, 12:44

Hoi @Mevrouw D, ik zie dat het nummer de 15e weer actief is geworden. Vanaf dat moment kan je jouw nummer weer gebruiken dus.

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Mogelijk kunnen de moderators voor je achterhalen of de betaling binnen is. Zorg dat je profiel zo volledig mogelijk is ingevuld.

Hoe lang het gaat (kan) duren voor je weer bent aangesloten staat hier:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm

Herkenbaar!! Ik wacht al 24 uur want de pincode werkt niet! Dus kan geen tv kijken  heb wel internet! Ik krijg te horen dat er storing is… volgens mij meer pest gedrag

Reputatie 8
Badge +11

Ik snap niet wat je dan herkent. De vraag gaat over een betaling die is gedaan. 

Dat ze zo lekker snel zijn daar ;)

Ze zijn met zoveel dingen langzaam. 

Vooral als je zelf niet kan bellen, want ik kan er n iet achter aan. 

Meestal met bellen lukt alles veel sneller  maar doordat ik dat niet kan moet je maar wachten. 

En dan is het nog wel zo dat ik mijn Abbo mag verlengen maar doordat ik niet weet wanneer de betaling binnen is kan ik niks. 

Wel slecht dat als je abbo geblokkeerd is dat je zelfs niet eens de klantenservice kan bellen. Vind dat je dat ten alle tijden zou moeten bereiken !

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Mevrouw D, welkom op het forum. Hoe lang het kan duren voordat een blokkade wordt opgeheven is afhankelijk van de manier waarop je de betaling hebt gedaan. Als het met een IDEAL link is gedaan die vanuit ons is verstuurd wordt dat binnen enkele uren gedaan, als het handmatig via internetbankieren is overgemaakt kan het tot 5 werkdagen duren. Daar hebben wij geen invloed op helaas. 

Met de gegevens in jouw profiel ben ik meteen gaan kijken, voor het Thuis abonnement is er niets geblokkeerd en die werkt als het goed is gewoon. Gaat het om dat abonnement? Als het over een mobiel abonnement gaat kan je jouw 06-nummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) ook nog toevoegen aan je forumprofiel, dan kan ik dat ook voor je bekijken.

Goedemiddag Jasper, 

Ik heb de vragen die u vroeg ingevuld. 

Ik hoop het voldoende is zodat u mij meer duidelijkheid kunt geven. 

In afwachting van u reactie 

met vriendelijke groeten,

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de aanvullende gegevens, daarmee zie ik nog geen betaling terug. Als je de betaling handmatig hebt gedaan kan dat, de betaling wordt dan pas voor mij zichtbaar nadat deze is verwerkt en dat kan zoals gezegd tot 5 werkdagen duren. Als je de betaling via een door ons gestuurde iDEAL link hebt gedaan zou ik er wel iets van moeten terugvinden. Ik zie geen verzonden iDEAL link, daarom vermoed ik dat het gaat om een handmatige betaling. Klopt dat?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Mevrouw D, ik zie dat het nummer de 15e weer actief is geworden. Vanaf dat moment kan je jouw nummer weer gebruiken dus.

Reageer