beantwoord

Blokkade internet ivm facturen

  • 18 april 2020
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Er staat een internet blokkade op ivm openstaande facturen, deze zijn inmiddels betaald maar de blokkade gaat er helaas niet vanaf. Wat nu? 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 21 april 2020, 10:35

Hoi @Ster03, lastig dat je geblokkeerd bent. Net als JanD ben ik wel benieuwd hoe je de betaling hebt gedaan? Als je betaalt via iDeal ben je dezelfde dag weer aangesloten, als je handmatig betaalt gaat daar uiterlijk 5 werkdagen overheen voordat je betaling bij ons binnen is en je aangesloten wordt.

Is het inmiddels gelukt en werkt je verbinding weer? Zo niet, of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten.

Bekijk reactie

2 reacties

Hallo @Ster03 , heb je met een Ideal-link betaald of via een normale overschrijving?

 

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Ster03, lastig dat je geblokkeerd bent. Net als JanD ben ik wel benieuwd hoe je de betaling hebt gedaan? Als je betaalt via iDeal ben je dezelfde dag weer aangesloten, als je handmatig betaalt gaat daar uiterlijk 5 werkdagen overheen voordat je betaling bij ons binnen is en je aangesloten wordt.

Is het inmiddels gelukt en werkt je verbinding weer? Zo niet, of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten.

Reageer