beantwoord

Betalingsregeling per ongeluk verkeerde datum ingevoerd

• 2 maart 2020
  • 3 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik had poosje geleden betalingsregeling aangevraagd en heb blijkbaar de verkeerde maand doorgegeven. Kan ik dit nog veranderen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 maart 2020, 08:41

Hoi @Stfnr90, welkom bij ons op het forum. Een verkeerde datum bij een betaalregeling is vervelend inderdaad! Een gemaakte betaalafspraak kan niet worden gewijzigd, de datum die je per ongeluk had doorgegeven blijft daardoor staan. Doordat die inmiddels in het verleden ligt is de mogelijkheid om een nieuwe regeling te maken ook vervallen. Als het mogelijk is, is het het beste om het openstaande bedrag zo snel mogelijk te betalen. Dan zal de verbinding weer vrijgegeven kunnen worden.

Bekijk reactie

3 reacties

Misschien is bellen naar de klantenservice 0900 9596 sneller.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Stfnr90, welkom bij ons op het forum. Een verkeerde datum bij een betaalregeling is vervelend inderdaad! Een gemaakte betaalafspraak kan niet worden gewijzigd, de datum die je per ongeluk had doorgegeven blijft daardoor staan. Doordat die inmiddels in het verleden ligt is de mogelijkheid om een nieuwe regeling te maken ook vervallen. Als het mogelijk is, is het het beste om het openstaande bedrag zo snel mogelijk te betalen. Dan zal de verbinding weer vrijgegeven kunnen worden.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Stfnr90, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er vanuit dat het met bovenstaande duidelijk is. Als ik toch nog iets voor je kan doen weet je me te vinden.

Reageer