beantwoord

betalingsregeling

  • 27 juni 2013
  • 2 reacties
  • 390 keer bekeken

Badge
ik heb een vraag. onze bewindvoerder heeft gisteren de factuur betaald van 28-5. Nu vind hij geen mogelijkheid de factuur van april ad 147,69 euro te voldoen. Nu wilden we vragen of er een mogelijkheid bestaat dat wij zelf een betalingsregeling met Telfort kunnen treffen om de factuur nr 3522937376 te betalen. Hopelijk wilt Telfort ons tegemoet komen en een schappelijk maandbedrag van ons te vragen. We kunnen niet zelf Telfort bellen omdat we niet naar buiten kunnen bellen,. dus daarom via deze weg.

Ik hoop dat Telfort ons kan helpen.  
icon

Beste antwoord door Denise 27 juni 2013, 15:29

@cg.driessen,

Ik wil je vragen om je te houden aan onze huisregels. Jouw post heb ik gister beantwoord in onderstaand topic:
https://forum.telfort.nl/factuur-260/betaald-maar-toch-afgesloten-34899/#post347808

Ik heb in een privébericht aangegeven wat je kunt doen. Ik kan jou hier via het forum niet mee helpen.
Ik sluit hierbij dit topic.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@cg.driessen,

Ik wil je vragen om je te houden aan onze huisregels. Jouw post heb ik gister beantwoord in onderstaand topic:
https://forum.telfort.nl/factuur-260/betaald-maar-toch-afgesloten-34899/#post347808

Ik heb in een privébericht aangegeven wat je kunt doen. Ik kan jou hier via het forum niet mee helpen.
Ik sluit hierbij dit topic.

Denise
Reputatie 4
Badge +3
ik heb een vraag. onze bewindvoerder heeft gisteren de factuur betaald van 28-5. Nu vind hij geen mogelijkheid de factuur van april ad 147,69 euro te voldoen. Nu wilden we vragen of er een mogelijkheid bestaat dat wij zelf een betalingsregeling met Telfort kunnen treffen om de factuur nr 3522937376 te betalen. Hopelijk wilt Telfort ons tegemoet komen en een schappelijk maandbedrag van ons te vragen. We kunnen niet zelf Telfort bellen omdat we niet naar buiten kunnen bellen,. dus daarom via deze weg.
Ik hoop dat Telfort ons kan helpen.  


Er wordt tussen 18.00-19.00 contact met jullie opgenomen om te bekijken wat er exact aan de hand is.

Mijn excuus voor het ongemak.

Henk