beantwoord

Betalingsherinnering, terwijl de factuur al is betaald

• 21 februari 2019
  • 5 reacties
  • 222 keer bekeken

Hallo.heb weer een herinnering gehad wegens onbetalde factuur,maar is allang betaald vorig keer ging dit ook mis,nu ben ik eens op tijd om aan te geven dat de betreffende factuur al lang is betaald, alleen bij vorige bleek dit ook zo te zijn maar werd er toch afgesloten.Iemand van administratie die me hier in kan bijstaan?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door JanD 21 februari 2019, 17:33

Hallo.heb weer een herinnering gehad wegens onbetalde factuur,maar is allang betaald vorig keer ging dit ook mis,nu ben ik eens op tijd om aan te geven dat de betreffende factuur al lang is betaald, alleen bij vorige bleek dit ook zo te zijn maar werd er toch afgesloten.Iemand van administratie die me hier in kan bijstaan?
Hallo @freddy v , het beste kun je even chatten met Telfort, dan heb je meteen alles zwart-op-wit.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @freddy v , het beste kun je even chatten met Telfort, dan heb je meteen alles zwart-op-wit.
Reputatie 6
Badge +9
Dag @freddy v. Welkom hier op het Forum. Erg lastig dat je een betalingsherinnering krijgt, terwijl je aangeeft de factuur al te hebben betaald. Heb je inmiddels, zoals @JanD adviseerde, contact gehad via de chat? Als je mijn hulp nog ergens bij nodig hebt, kan je dan aangeven of het om een factuur voor je mobiele abonnement of internetabonnement gaat en hoe je de factuur hebt betaald? Is dit via automatische incasso gegaan?

En verder: zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN?
Reputatie 6
Badge +9
Dag @freddy v. Daar ik geen reactie meer van je heb gekregen, ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt dan lees ik het graag.
Goedenmiddag,Natasja inmiddels weer afgesloten,net als vorige keer,weer hetzelde verhaal,help!!!
Reputatie 6
Badge +9
Dag @freddy v. Dat is erg vervelend. Ik zie dat je ook via Webcare en telefonisch contact hebt gehad. In dit geval zou ik je willen adviseren om via die route(s) je vragen te stellen over openstaande facturen of betalingsherinneringen. Je kunt die dan namelijk privé stellen in plaats van openbaar op een Forum. Dat is in deze situatie praktischer. Ook omdat we je gegevens moeten controleren om informatie te kunnen delen over je facturen.

Reageer