beantwoord

Betalingsachterstand

• 23 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 234 keer bekeken

Ik had een betalingsachterstand van 1 maand. Deze stond in de app aangegeven dat het een achterstand voor juli was en dat augustus al betaald was. Toen heb ik het overgemaakt met als betalingskenmerk die van juli, maar nu staat in de app dat juli al betaald is en dat augustus nog niet betaald is. Als mijn betaling verwerkt wordt, wordt die dan automatisch gezien als de betaling voor augustus, ook al was het betalingskenmerk van juli?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 26 augustus 2019, 13:27

Ik zie het, dank je! Ik heb het abonnement daarmee erbij gepakt en ik zie dat jouw nummer momenteel ook geblokkeerd is door het openstaande bedrag. Dat houdt in dat het volledige bedrag (beide facturen) voldaan moet zijn voordat het nummer weer geactiveerd kan worden. Ik zie dat de factuur van juli inmiddels is verwerkt in het systeem, dat zorgt ervoor dat alleen de factuur van augustus nog openstaat. Nadat je die hebt betaald kan het weer aangesloten worden. Om dat zo snel mogelijk te kunnen doen heb ik een iDEAL link voor je aangevraagd, deze zal binnen enkele uren worden gemaild naar het e-mailadres waar je de facturen ook op krijgt. Als je het met die link betaalt zal je binnen een paar uur na het betalen weer geactiveerd worden.
Bekijk reactie

7 reacties

Ik denk dat je beter voor 21.00 nog even kan bellen; er is weinig webcare activiteit vandaag.
Reputatie 2
Op Twitter krijg je meestal ook snel antwoord. Op maandag - zaterdag 09:00 - 22:00
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Telefoon123, welkom op het forum! Zoals je hebt gemerkt is het momenteel wat drukker bij ons, waardoor het wat langer duurt voor je een antwoord krijgt. Maar je krijgt altijd een antwoord van ons. Is het via de opties die nelly jacoba en arie noemen al gelukt om hier meer duidelijkheid over te krijgen?
Als dat niet zo is kijk ik graag met je mee, ik zie dat je al een aantal gegevens op je profiel hebt staan, om mee te kunnen kijken heb ik ook de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN (die kan je bij "Extra informatie" invullen) nodig. Laat je het hieronder weten als je dat hebt ingevuld?
Hallo @Telefoon123, welkom op het forum! Zoals je hebt gemerkt is het momenteel wat drukker bij ons, waardoor het wat langer duurt voor je een antwoord krijgt. Maar je krijgt altijd een antwoord van ons. Is het via de opties die nelly jacoba en arie noemen al gelukt om hier meer duidelijkheid over te krijgen?
Als dat niet zo is kijk ik graag met je mee, ik zie dat je al een aantal gegevens op je profiel hebt staan, om mee te kunnen kijken heb ik ook de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN (die kan je bij "Extra informatie" invullen) nodig. Laat je het hieronder weten als je dat hebt ingevuld?

Heb het ingevuld!
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het, dank je! Ik heb het abonnement daarmee erbij gepakt en ik zie dat jouw nummer momenteel ook geblokkeerd is door het openstaande bedrag. Dat houdt in dat het volledige bedrag (beide facturen) voldaan moet zijn voordat het nummer weer geactiveerd kan worden. Ik zie dat de factuur van juli inmiddels is verwerkt in het systeem, dat zorgt ervoor dat alleen de factuur van augustus nog openstaat. Nadat je die hebt betaald kan het weer aangesloten worden. Om dat zo snel mogelijk te kunnen doen heb ik een iDEAL link voor je aangevraagd, deze zal binnen enkele uren worden gemaild naar het e-mailadres waar je de facturen ook op krijgt. Als je het met die link betaalt zal je binnen een paar uur na het betalen weer geactiveerd worden.
Ja maar dat is het ‘m dus, toen ik ging betalen stond er dat augustus al betaald was en dat alleen juli nog openstond, zou je misschien kunnen kijken of juli niet perongeluk 2x is betaald?
Reputatie 8
Badge +11
Er is maar 1 betaling verwerkt zo te zien. Een factuur wordt altijd eerst op 'betaald' gezet, op het moment dat de automatische incasso geprobeerd wordt. Als die niet lukt komt de factuur als openstaand te staan, dat lijkt hier te zijn gebeurd. Als je het via die link betaalt ben je later vandaag weer in de lucht 🙂

Reageer